زمان انتشار آپدیت Creators ویندوز 10

زمان انتشار آپدیت Creators ویندوز 10 مشخص شد

مایکروسافت سال گذشته از آپدیت Creators ویندوز 10 به عنوان به روزرسانی اساسی و بزرگ پلتفرم دسکتاپی خود رونمایی کرد. این به روزرسانی حاوی ویژگی‌های جدید بسیار زیادی برای سیستم عامل شما خواهد بود که به کاربران حرفه‌ای کمک خواهد کرد، بهره‌وری بیشتری را با کامپیوتر ویندوزی خود خواهند بود. پس از آن که این آپدیت مدتی در اختیار کاربران برنامه اینسایدر قرار گرفت، این کمپانی امروز زمان انتشار دقیق آپدیت Creators ویندوز 10 را اعلام کرد.

مایکروسافت امروز رسما زمان عرضه آپدیت Creators ویندوز 10 را در یک پست وبلاگی تایید کرد. به نقل از این پست، ردموندی‌ها در تاریخ 11 آوریل (22 فروردین ماه) قصد دارد این آپدیت را در اختیار تمامی کاربران ویندوزی قرار دهد. در ادامه این پست وبلاگی آمده است:

آپدیت Creators با هدف کمک به رهاسازی خلاقیت، به ارمغان آمدن قابلیت های سه بعدی و همچنین تبدیل هر گیمر به یک برودکستر طراحی شده است. فراتر از خلاقیت، آن بسیاری از قابلیت‌های جدید را به مرورگر مایکروسافت اج اضافه می‌کند، قابلیت‌های امنیتی جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حریم شخصی کاربران را نیز افزایش می‌دهد.

آپدیت Creators ویندوز 10 کاملا رایگان خواهد بود

همانطور که آپدیت سالیانه ویندوز 10 در ماه آگوست سال گذشته میلادی عرضه شد، تازه‌ترین آپدیت مایکروسافت نیز مرحله به مرحله عرضه خواهد شد؛ بنابراین بسیاری از کاربران چند ماه پیش از آنکه در اختیار تمامی کاربران قرار گیرند، در دسترس برخی از کاربران خاصی موسوم به اینسایدر قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این آپدیت به صورت کاملا رایگان در اختیار تمامی کاربران دارای کامپیوترهای ویندوز 10 قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*