گوشی نوبیا Z17 مینی

مشخصات فنی گوشی نوبیا Z17 مینی توسط TENAA لو رفت

همان‌طور که در جریان هستید کمپانی زد تی ای در تاریخ 6 آوریل (17 فروردین) به صورت رسمی از گوشی نوبیا Z17 مینی با سخت افزاری قدرتمند رونمایی می‌کند. حال یک هفته پیش از معرفی رسمی، مشخصات فنی کامل این گوشی همراه با تصاویر آن توسط وب‌سایت TENAA منتشر شده که بسیاری از شایعات قبلی را تایید می‌کنند.

پیش از این اعلام شده بود گوشی نوبیا Z17 مینی به سیستم دوربین دوگانه مجهز می‌شود؛ اما اطلاعاتی که اواخر اسفندماه در مورد «نوبیا زد 17» منتشر شد خلاف آن را نشان می‌داد.

گوشی نوبیا Z17 مینی به سیستم دوربین دوگانه تجهیز می‌شود

ولی بر اساس اطلاعاتی که حالا توسط TENAA لو رفته، نوبیا زد 17 مینی (ZTE Nubia Z17 Mini) با بهره‌گیری از دو سنسور 13 مگاپیکسلی Sony IMX258 با توانایی فیلم‌برداری به صورت 1080p، اولین گوشی این شرکت چینی با سیستم دوربین دوگانه خواهد بود. دوربین دوم این اسمارت فون جدید نیز به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز شده که مسئول ثبت لحظات به یادماندنی کاربران است.

همچنین به‌نظر این گوشی به صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی و LCD، تراشه اسنپدراگون 652 با پردازنده هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تجهیز خواهد شد که برای یک گوشی میان رده قابل قبول است. علاوه بر این، گوشی نوبیا Z17 مینی هنگام عرضه همراه با اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری “Nubia UI” در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اگرچه هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی به صورت رسمی اعلام نشده، اما انتظار می‌رود “Nubia Z17 Mini” از هفته آینده با قیمت 274 دلار وارد بازار تلفن های همراه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*