صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ

صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ معرفی شد

در زمینه صفحه نمایش، بدون شک سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به عنوان نمونه صفحه نمایش‌های سوپر AMOLED به کار رفته در گوشی های این شرکت، بنابر عقیده عده زیادی از کاربران، چند سر و گردن بالاتر از بقیه رقبا می‌ایستد. از گوشی های هوشمند که بگذریم، به اصل موضوع یعنی تلویزیون‌های سامسونگ می‌رسیم. سامسونگ همه ساله در نمایشگاه CES، با ارائه بهترین تلویزیون‌ها، کاربران را محو تکنولوژی صفحه نمایش‌های خود می‌کند. با توجه به این موارد، نباید از شنیدن خبر معرفی صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ با رزولوشن برتر 4K و اندازه 10 متر (Samsung 34-Foot 4K HDR LED) متعجب شویم.

بر اساس گفته‌های سازنده، صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ به راحتی با ظرفیت ابعاد تئاترهای مدرن امروزی وفق پیدا می‌کند. این صفحه نمایش علاوه بر ارائه کیفیت برتر 4K یعنی رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل، پا را از مشخصات پایه و استاندارد ارائه شده برای صفحات نمایش سینما فراتر گذاشته و از نظر تکنیکی، عملکرد بسیار سطح بالایی دارد. افزایش قابل توجه قابلیت اطمینان و کیفیت در سینمای دیجیتال را باید از دیگر ویژگی‌های مهم صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ دانست.

صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ

صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ نخستین محصول دارای تکنولوژی HDR LED است

بنابر عقیده سازنده، صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ نخستین محصول در دنیای دیجیتال است که به تکنولوژی HDR LED مجهز شده است. بدون شک این دستگاه برای کاربران عادی و به منظور راه‌اندازی یک سینمای خانگی در منزل طراحی نشده است. حتی کاربران فوق‌العاده مشتاق به داشتن بهترین دستگاه‌های سینمای خانگی در منزلشان که البته اهمیتی به قیمت‌های نجومی نمی‌دهند، برای جا دادن صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ با اندازه 34 فوت (10 متر) در منزل خود با مشکل مواجه می‌شوند! به نظر می‌رسد هدف از تولید این محصول، استفاده‌های تجاری است.

هنوز قیمت صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ به طور رسمی اعلام نشده است، اما با در نظر گرفتن این موضوع که تلویزیون Samsung Q9 با اندازه 88 اینچ، که در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد، حدود 30 هزار دلار قیمت داشت، ترجیح می‌دهیم به هیچ عنوان به قیمت احتمالی صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ فکر نکنیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*