نسخه مایکروسافت گلکسی S8

رونمایی سامسونگ از نسخه مایکروسافت گلکسی S8

اگرچه سرانجام نسل جدید گوشی های سری “Galaxy S” به صورت رسمی معرفی شدند، اما به‌نظر قرار نیست به این زودی‌ها اخبار مربوط به محصولات جدید سامسونگ تمام شود و بعد از گذشت دو روز، حالا شاهد معرفی نسخه مایکروسافت گلکسی S8 یا “Samsung Galaxy S8 Microsoft Edition” هستیم.

معمولا زمانی‌که صحبت از تلفن های همراه است، کمتر کسی به کمپانی آمریکایی و بزرگ مایکروسافت فکر می‌کند. اگرچه طی سال‌های اخیر شایعات بسیاری پیرامون تلفن هوشمند متفاوت این شرکت با نام سرفیس فون (Microsoft Surface Phone) به گوش رسیده است، اما هنوز خبری از معرفی آن نبوده و اهالی ردموند بیشتر با تولید نرم افزارهای مخصوص اندروید و آی او اس به دنبال آشنا کردن کاربران با محصولات و سرویس‌های خود هستند.

نسخه مایکروسافت گلکسی S8 نیز جدیدترین استراتژی این شرکت و حضور پررنگ‌تر آن میان کاربران محسوب می‌شود. هرچند، اگر تصور می‌کنید سامسونگ نسخه‌ای مخصوص از پرچمدار خود را همراه با سیستم عامل ویندوز روانه بازار خواهد کرد، در اشتباهید. نسخه مایکروسافت از گوشی گلکسی S8 درواقع شامل برخی نرم افزارها و سیستم‌های شخصی‌سازی شده می‌شود که در نسخه اصلی وجود ندارند.

باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که مثل سال‌های قبل، هر دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به صورت پیش‌فرض همراه با برخی اپلیکیشن‌های ساده مایکروسافت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با این‌حال نسخه مایکروسافت از گوشی جدید سامسونگ با بعضی نرم افزارهای اضافی مایکروسافت همچون کورتانا، وان درایو، آوت لوک (Outlook)، اسکایپ، ام اس ان نیوز (MSN News) و بیشتر عرضه خواهد شد.

نسخه مایکروسافت گلکسی S8 از تاریخ 21 آوریل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد

در آینده نزدیک، پیش‌فروش نسخه مایکروسافت گلکسی S8 آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند این گوشی را از تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت) و از طریق تمام فروشگاه‌های مایکروسافت در آمریکا خریداری کنند. درادامه می‌توانید بیانه رسمی این کمپانی آمریکایی را مطالعه کنید:

نوعی حالت سفارشی برای نسخه مایکروسافت از گوشی های Galaxy S8 و +Galaxy S8 پس از خارج شدن از جعبه و اتصال به اینترنت در نظر گرفته شده است که تجربه‌ای متفاوت در استفاده از نرم افزارهای کاربردی همچون وان درایو، آفیس، کورتانا، آوت لوک و بیشتر را به کاربران منتقل خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*