قیمت سامسونگ دکس

زمان عرضه و قیمت سامسونگ دکس مشخص شد

سامسونگ دکس یا Samsung DeX Station، از طریق یک کابل یو اس بی نسخه C به گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس متصل شده و به کاربر اجازه می‌دهد تا یک مانیتور، کیبورد و ماوس خارجی را به دستگاه متصل کند. در واقع سامسونگ دکس سبب می‌شود امکان استفاده از محیط اندروید در دسکتاپ فراهم شود. به این ترتیب، کاربران با وجود استفاده از یک گوشی اندرویدی، محتویات را روی یک صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کرده و به کمک کیبورد و ماوس از اپلیکیشن‌ها استفاده کنند. اگر بعد از خرید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به خرید این داک علاقه‌مند شدید، باید بدانید زمان عرضه و قیمت سامسونگ دکس اعلام شده‌ است.

حین قرار دادن گلکسی اس 8 و یا گلکسی اس 8 پلاس در داک و کار کردن با آن‌ها از طریق مانیتور و همچنین کیبورد و ماوس، به تمامی قسمت‌های گوشی همانند پنل نوتیفیکیشن دسترسی داشته و حتی می‌توانید به پیام‌های کوتاه و تماس‌های ورودی پاسخ دهید و یا خودتان با دیگران تماس برقرار کنید.

قیمت سامسونگ دکس

سامسونگ دکس استیشن دارای دو پورت یو اس بی نسخه 2، یک جک اترنت، یک پورت اچ دی ام آی و یک پورت یو اس بی نسخه C برای شارژ کردن هر نوع وسیله است. در داخل داک یک فن تعبیه شده که گوشی گلکسی قرار گرفته در آن را خنک نگه می‌دارد. تمامی این ویژگی‌ها سبب شده‌اند کاربران به طور مداوم جویای زمان عرضه و قیمت سامسونگ دکس باشند.

قیمت سامسونگ دکس

مشابه چنین قابلیتی را پیش از این تحت عنوان کانتینیوم (Continuum) در گوشی های لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال مایکروسافت شاهد بودیم، هر چند به نظر می‌رسد سامسونگ در این زمینه بهتر عمل کرده و بر اساس ویدیوهای مشاهده شده تاکنون، امکانات به مراتب بیشتری را در سامسونگ دکس عرضه می‌کند. در هر صورت امکان استفاده از پلتفرم اندروید بر روی یک صفحه نمایش بزرگ و پیمایش در رابط کاربری و اپلیکیشن‌های آن به کمک موس و کیبورد، تجربه متفاوتی است که خود، کاربران را به خرید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تشویق می‌کند.

آیا قیمت سامسونگ دکس ارزش کاربرد آن را دارد؟

در هر صورت اگر به خرید این داک در کنار خرید گلکسی اس 8 و یا گلکسی اس 8 پلاس مشتاق شده‌اید، باید بدانید قیمت سامسونگ دکس 150 دلار بوده و در ماه آوریل (بین فروردین تا اردیبهشت) به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. قیمت سامسونگ دکس تقریبا بالاست، اما اگر جزو کاربران اینترپرایز اپراتور T-Mobile باشید، حین خرید گلکسی اس 8 و یا گلکسی اس 8 پلاس از فروشگاه‌های مخصوص آن، یک داک رایگان نیز دریافت می‌کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*