بازی Car Wars

بهترین بازی های چندنفره موبایلی: معرفی بازی Car Wars

طی چندین مقاله قصد داریم بهترین بازی های چندنفره موبایلی را به شما معرفی کنیم. در این مجموعه مقالات سعی شده به عناوین جدیدی پرداخته شود که شما در آن‌ها بتوانید با چند نفر دیگر به صورت همزمان به رقابت بپردازید و لحظات مفرحی را سپری کنید. با گجت‌نیوز در معرفی بازی Car Wars همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های چندنفره موبایلی: معرفی بازی Mad Car: 2-4 players

 

اغلب اوقات تا سخن از مبارزه و نبرد به میان می‌آید، اذهان یاد بازی‌های رایج که نبرد میان دو فرد محوریت اصلی آن است می‌افتد. البته بدیهی بوده که این چنین باشد زیرا کم‌تر اثری حداقل در بازار عناوین موبایل ساخته شده که مبارزه و نبرد را خارج از دست و پا و فیتالیتی‌ها تعریف کند! همیشه مبارزه میان دو فرد انجام گرفته و این فرم ثابت، عرصه را برای خلاقیت کمی تنگ نموده اما اینبار نیز سراغ یکی از همان معدود ایده‌ها رفته‌ایم تا باری دیگر، اهمیت خلاق بودن در یک بازی ساده را نظاره گر باشیم.

بازی Car Wars عنوانی جالب توجه بوده که با تلفیق المان‌های سبک مبارزه‌ای و وام گرفتن از ایده‌هایی نو، توانسته اثری خوش ساخت را برای مخاطبین خاص خود به وجود آورد. تم بازی یک جورهایی پسا آخرالزمانی است و بازیکن می‌بایست در این عالم، برای بقا به نبرد و مبارزه روی بیاورد. شخصیت انتخابی و پرورش یافته بازیکن که از میان دیگر شخصیت‌ها گزینش می‌شود، در مقابل حریف خود قرار می‌گیرد. این رویارویی مبارزه با اعضای بدن نیست و قهرمانان قصه، داخل ماشین‌هایی جنگی به میدان نبرد می‌روند. قرارگیری شخصیت‌ها پشت وسایل نقلیه که حکم راننده و هدایت‌گر را دارند، کمی یادآور «گِکو» های مجموعه Metal Gear Solid و «تال بوی» های Dishonored هستند.

گیم‌پلی بازی به لطف اختیارات و آیتم‌های متنوع، بسیار خوب و مهیج جلوه می‌کند. انواع اتوموبیل‌های مختلف درون بازی قرار داده شده‌اند که از سبک تا سنگین و تانک گونه، قابل استفاده هستند. نکته اصلی و برگ برنده این بوده که برای هر ماشین، چندین و چند آیتم و سلاح طراحی شده است که در نوع خود (حداقل در بازی‌های مشابه تلفن همراه) بسیار نادر می‌باشد.

می‌توان چرخ‌ها را مستحکم ساخت و وصله‌هایی آهنین به آن متصل کرد یا با قرار دادن کمانی روی سقف، تیر و کمانی خودکار ساخت که در میان نبرد به کار آید. می‌شود اتوموبیلی تقریبا نحیف را (!) با نارنجک اندازی قوی مجهز نمود و به سرعت حرکت اضافه کرد. می‌توان بی‌خیال همه این ساخت و ساز‌ها و طراحی اسلحه شد و با ابر تانکی حجیم، یک شمشیر و شاید اره برقی به فکر پیروزی بود و روی قدرت به عنوان عامل برد حساب کرد. بازی خیلی دست و دل باز است و می‌شود گفت Car Wars در بسیاری از زمینه‌ها، دست مخاطب را باز می‌گذارد تا با خیالی آسوده و آنگونه که مایل است به میدان جنگ برود.

در واقع Car Wars شما را به نوعی در جلد یک جنون زده و نابغه سر هم کردن قطعات فلزی و پیاده سازی آن‌ها روی ماشین قرار می‌دهد. سیستم ساخت و ساز یا Crafting بازی، قدری گسترده و کامل است که شاید مخاطب را یاد عناوین نامی نقش آفرینی و برخی شوترهای تاکتیکی اندازد. انواع سلاح‌ها و وسایل علاوه بر نصب و ترکیب، قابلیت ارتقا و ترمیم را نیز دارا هستند.

شاید Car Wars تحت سلیقه اکثریت عوام فعالیت نکند و به نوعی باب میل همگان نباشد اما با دارا بودن یک گیم‌پلی جذاب و غنی، تصاویر هنری زیبا، سیستم ساخت و ساز سرگرم کننده و کارا و قابلیت بازی کردن با دیگران، قطعا خیلی‌ها را راضی و خشنود خواهد ساخت. Car Wars از عناوین پیشنهادی ماست و شک نکنید که این خروس جنگی‌های فلزی، همراه تم پسا آخرالزمانی و کمی کلاسیک و ویکتوریایی (!) می‌تواند ساعات خوشی را برایتان رقم بزند و جایگزین بازی‌های پوچ دیگر باشد.

دانلود بازی Car Wars

لینک مستقیم از گجت‌نیوز

غیر مستقیم از گوگل‌پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لطفا بازی فوتبال چند نفره بلوتوثی معرفی کنید

    • سلام حمید جان

      این مجموعه مقالات 5 بخش هست. یکی از قسمت‌ها مربوط به یک بازی فوتبالی جالب برای موبایل هست؛ شوخی با ستارگان لالیگا. طی روزهای آینده منتشر میشه.

  2. بازی Hill Climb Racing 2 رو دان کنید انلاینه خیلی حال میده