ماکسیما 2017

ماکسیما 2017 ؛ آشنایی با سدان بزرگ و لوکس نیسان

سرانجام شرکت خودروسازی نیسان هم متوجه شد که باید برای جذب مشتریان بیشتر، تغییراتی را در خودروهای سدان و چهار در اسپورت خود ایجاد کند. به همین منظور این شرکت ژاپنی، ماکسیمای جدید (Nissan Maxima) را با ظاهری عضلانی و همراه با موتور V6 عرضه کرده تا بتواند از پس رقبایی مانند کیا کادنزا و تویوتا آوالون بربیاید. در ادامه با ویژگی‌های ماکسیما 2017 بیشتر آشنا خواهیم شد.

نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که خاطره خوبی را در ذهن مشتریان ایرانی به جا گذاشته است و هنوز هم جزو خودروهای باکیفیت بازار کشورمان محسوب می‌شود؛ اما متاسفانه تولید نسل جدید این خودروی محبوب در ایران ادامه پیدا نکرد و تنها نمونه‌های کارکرده آن در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شود.

ماکسیما 2017

نیسان ماکسیما 2017 یک سدان بزرگ و لوکس است که از ویژگی‌های یک خودروی داینامیک بهره می‌برد. این خودروی لوکس و اسپورت دارای ویژگی‌هایی مانند صندلی با دوخت موزائیکی، نورهای محیطی و سانروف پانوراما است که موجب افزایش قیمت مدل 2017 ماکسیما شده است. در مجموع، ماکسیما 2017 نسبت به مدل 2016 تغییرات زیادی داشته و در چندین بخش با ارتقا و بهبودهایی همراه بوده است. در واقع مدل 2016 این خودرو به صورت کامل بازطراحی شده و به این ترتیب، شرکت خودروسازی نیسان، خودروی متفاوتی را روانه بازار کرده است.

از جالب‌ترین به‌روزرسانی‌های ماکسیما 2017 می‌توان به استفاده از کارپلی اپل در تریم استاندارد خودرو اشاره کرد. کاربران اپل با استفاده از این ویژگی می‌توانند از طریق گوشی هوشمند خود، کنترل صفحه نمایش 8 اینچی را در اختیار بگیرند؛ اما متاسفانه جای خالی اتوی اندروید در این اتومبیل همچنان احساس می‌شود.

ماکسیما 2017

همچنین مدل جدید این خوردو به بسته‌های جانبی داینامیک و مدالیون مجهز شده است. چرخ‌های آلومینیومی 18 اینچی و اسپویلرهای عقب و همین‌طور نورپردازی‌های ویژه در فضای داخلی و خارجی، سامانه ناوبری (نویگیشن) و ریموت روشن کردن خودرو از دیگر ویژگی‌های ماکسیما 2017 است. علاوه بر آن، در تریم SR ماکسیما از سامانه تعلیق ارتقایافته، رینگ‌های 19 اینچی، صندلی چرمی با ترکیب جیر مصنوعی و فرمان با ظاهر اسپورت‌تر استفاده شده است.

این اتومبیل لوکس از یک پیشرانه 3.5 لیتری V6 با قدرت 300 اسب بخار بهره می‌برد و یک جعبه دنده متغیر پیوسته نیز بر روی آن قرار گرفته که قدرت تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این خودرو از تابستان گذشته وارد بازار جهانی شده و با قیمت 33 هزار تا 40 هزار دلار به فروش می‌رسد. وزن ماکسیما 2017 حدود 1610 کیلوگرم و ابعاد آن 4.89 متر در 1.85 متر در 1.43 متر است. همچنین حداکثر سرعت این خودرو 217 کیلومتر در ساعت بوده و سرعت صفر تا 96 کیلومتر در ساعت را در مدت 6 ثانیه طی می‌کند.

ماکسیما 2017

گالری تصاویر ماکسیما 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. کیا استینگر خیلی راحت اینو شکست میده….

  2. خدایی طراحیش هیچ چیز کم نداره.قدرتش که هیچی به پاش نمیرسه.بهتر از این تو آسیاتولید نشده

  3. کجاش زشته. برو آشغالای کره و چین رو بخر

  4. همه چیز این ماشینه خوبه جز جلو پنجرش. بدجور تو ذوق می زنه. نسبت به رقبا حرفی برا گفتن نداره. شبیه سبیلای پوآروئه.