ماشین اسباب بازی هوشمند Ultigesture؛ کنترل از راه دور فقط با حرکات دست

اسباب بازی‌های کنترل از راه دور دردسرهای خاص خود را دارند؛ دسته کنترلی که علاوه بر نیاز به باتری، آن‌قدرها هم سبک و کم حجم نیست و بازدهی بالایی ندارد. اما به تازگی استارتاپ آمریکای التیجسچر (Ultigesture) ماشین اسباب بازی هوشمند جدیدی ساخته است که از طریق یک دستبند هوشمند کنترل شده و با حرکات ساعد و مچ دست قابل هدایت است. برخلاف تصور برخی از ما که گجت های پوشیدنی فقط برای استفاده‌های ورزشی و سلامت هستند، استارتاپ Ultigesture از این گجت ها برای دگرگون کردن اسباب بازی کنترلی استفاده کرده است.

ماشین اسباب بازی هوشمند ساخت شرکت التیجسچر با استفاده از حرکات دست، از طریق یک مچ بند کنترل می‌شود؛ این مچ بند فرمان‌های کم و زیاد کردن سرعت، حرکت به جلو یا عقب، تغییر جهت به چپ و راست و ترکیب این حرکات را اعمال می‌کند. کنترل اسباب بازی‌ها با این ایده بسیار ساده تر و هیجان انگیز تر خواهد بود و تجربه‌ای متفاوت برای دوست داران این نوع سرگرمیها فراهم خواهد شد.

ماشین اسباب بازی هوشمند Ultigesture؛ کنترل از راه دور فقط با حرکات دست

گنگ جو (Gang Zhou)، مدیر استارتاپ Ultigesture در توصیف‌ ماشین اسباب بازی هوشمند خود با اشاره به برتری آن نسبت به اسباب بازی‌های دارای ریموت کنترل می‌گوید:

ماشین‌های کنترل از راه دور زیادی در بازار وجود دارند که بازی با آن‌ها لذت بخش است، اما ایده ما برای کنترل ماشین اسباب بازی با دستبند هوشمند، تجربه‌ای بسیار واقعی تر را فراهم می‌کند. کنترل از طریق حرکات بدن تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و احساس نزدیکی بیشتری بین او و اسباب بازی‌اش که با سرعت در حرکت است، به وجود می‌آورد.

گجت پوشیدن این اسباب بازی جالب از طریق بلوتوث کم مصرف به ماشین اسباب بازی هوشمند متصل است. با بلند کردن ساعد کاربر، ماشین به جلو حرکت کرده و با پایین آمدن ساعد به عقب حرکت می‌کند. چرخش مچ دست در جهت عقربه‌های ساعت این اسباب بازی را به سمت راست و چرخش در خلاف عقربه‌های ساعت آن را به سمت چپ هدایت می‌کند. همچنین، به کمک شتاب سنج کار گذاشته شده در این دستبند، سرعت ماشین مسابقه شما با تغییر ارتفاع ساعدتان تغییر می‌کند.

ماشین اسباب بازی هوشمند Ultigesture؛ کنترل از راه دور فقط با حرکات دست

طول ماشین اسباب بازی التیجسچر حدود ۳۰ سانتی‌متر و وزنش حدود ۵۰۰ گرم است و توانایی رسیدن به سرعت حداکثر ۲۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. کمپین کیک استارتر ایده این ماشین اسباب بازی هوشمند با قیمت اولیه ۸۹ دلار آغاز شده است. انتظار می‌رود که علاقه‌مندان تا ماه آگوست اسباب بازی پیش خرید شده خود را تحویل بگیرند.

ویدیوی معرفی ماشین اسباب بازی هوشمند Ultigesture

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*