برق گرفتگی با شارژر آیفون

این مرد روز را با برق گرفتگی با شارژر آیفون شروع کرد

ویلی دی (Wiley Day) سی و دو ساله، از اینکه هنوز زنده است ابراز خوشحالی می‌کند، چرا که حادثه برق گرفتگی با شارژر آیفون چنان برای وی شدید بود که از نظر خودش امکان داشت جانش را بگیرد. در بیست و دوم ماه مارس (دوم فروردین) ویلی شارژر خود را به یک سیم سیار وصل کرد، کاری که به ولی اجازه می‌داد در عین قرار دادن گوشی بالا سر خود در تخت خواب، آن را برای استفاده در روز بعد شارژ کند. این روالی بود که وی هر شب دنبال می‌کرد، اما صبح روز بعد، اتفاق متفاوتی افتاد.

صبح روز بعد وقتی ویلی سعی داشت تا از جای خود بلند شود، گردنبند فلزی وی به نحوی بین پین فلزی شارژر و کابل گسترش گیر کرد. در ادامه برق گرفتگی با شارژر آیفون سبب شد تا او از روی تخت به زمین پرتاب شود. تنها چیزی که ویلی به خاطر می‌آورد این است که بعد از رها شدن بر روی زمین، دید وی رفته رفته کمتر و کمتر می‌شد، به نحوی که تصور می‌کرد در حال دیدن محیط اطراف از درون یک روزنه نازک است. همچنین بعد از برق گرفتگی با شارژر آیفون وی همه جا را سیاه و سفید می‌دید. در نهایت ویلی این توان را پیدا کرد تا در عین داشتن آن وضعیت وخیم، گردنبند فلزی را از گردن خود جدا کند. او بعد از این اتفاق از سر جای خود بلند شد و خیلی بلند فریاد زد «اوه خدای من، فکر می‌کنم برق من را گرفته بود»!

برق گرفتگی با شارژر آیفون

آسیب وارد شده به بدن ویلی دی در اثر برق گرفتگی با شارژر آیفون تقریبا جدی و گسترده بود. در ناحیه گردن، پوست و گوشت هر دو با هم جدا شدند و حتی در دست وی نیز آثاری از سوختگی دیده می‌شود. در واقع وقتی ویلی در تلاش بود تا گردنبند را از گردن خود جدا کند، این قطعه فلزی که به وسیله نیروی الکتریکی شدیدا سرخ شده بود، دست وی را سوزاند. بیمارستان محل بستری، سوختگی درجه دوم و سوم ویلی دی را تایید کرد. گفتنی است او بعد از سه روز ترخیص شد.

برق گرفتگی با شارژر آیفون

از این داستان برق گرفتگی با شارژر آیفون درس بگیرید!

برق گرفتگی با شارژر آیفون را باید یک داستان اخطارآمیز برای هر شخصی دانست که حین رفتن به رخت‌خواب، گردنبند فلزیش را از گردن جدا نمی‌کند. اگر به هر دلیل و اتفاقی، این قطعه فلزی بین شارژر و سیم خروجی گیر کند، سرنوشت یکسانی در انتظار شما خواهد بود. البته ممکن است همه افراد به اندازه ویلی دی خوش شانس و قوی نباشند. حین برق گرفتگی، کمتر کسی این توان را پیدا می‌کند که به حال ضعیف رو به افول خود غلبه کرده و کاری برای نجات انجام دهد.

برق گرفتگی با شارژر آیفون

ویلی دی یک متخصص رفتارشناسی در دبیرستان است و این داستان را برای دانش آموزان خود تعریف کرد. وی به این موضوع اشاره کرد که افراد زیادی به دلیل عدم دسترسی به پریز برق، از سیم سیار و یا گسترش‌دهنده‌های دست‌ساز استفاده می‌کنند. از نظر ویلی، این کار به هیچ عنوان ارزش ریسکش را ندارد. ویلی دی از بعد از ترخیص از بیماستان، گوشی آیفون خود را در آشپزخانه شارژ می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چون آیفونه مقصر طرفه…اگه برند دیگه بود ماجرا به کلی جور دیگه بازگو میشد…با تشکر از گجت نیوز