زمان عرضه گوشی های اندرویدی نوکیا

زمان عرضه گوشی های اندرویدی نوکیا و نسخه جدید نوکیا 3310 مشخص شد

همانطور که می‌دانید اچ ام دی گلوبال، به عنوان شرکت مادر برند نوکیا، امسال تصمیم دارد شش یا هفت گوشی اندرویدی به بازارهای جهانی عرضه کند. تاکنون تنها شاهد عرضه سه گوشی اندرویدی یعنی نوکیا 6 (Nokia 6)، نوکیا 5 (Nokia 5) و نوکیا 3 (Nokia 3) در کنار گوشی ساده و معمولی 3310 به عنوان نسخه 2017 این گوشی کلاسیک و خاطره‌انگیز بوده‌ایم. با توجه به انتشار اخبار جدید، اخیرا در جربان زمان عرضه گوشی های اندرویدی نوکیا به بازارهای جهانی قرار گرفته‌ایم. این گوشی ها تقریبا به صورت همزمان در 120 بازار عرضه خواهند شد.

بر اساس اخبار منتشر شده از وب سایت چینی Vtech پیرامون زمان عرضه گوشی های اندرویدی نوکیا به بازارهای جهانی، زمان زیادی تا مشاهده آن‌ها در ویترین مغازه‌ها باقی نمانده است. اگرچه این وب سایت به صورت خاص زمان عرضه گوشی های اندرویدی نوکیا به علاوه نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 را در کشور مالزی هدف قرار داده، اما این تاریخ، با تاریخ عرضه جهانی متفاوت نخواهد بود.

زمان عرضه گوشی های اندرویدی نوکیا

Nokia 6

با توجه به تصمیم اچ ام دی گلوبال، زمان عرضه گوشی های اندرویدی نوکیا بسیار خوش‌بینانه است

از قرار معلوم نسخه جدید گوشی نوکیا 3310 پیش از دیگر محصولات و در اواخر ماه آوریل (هفته‌های اول اردیبهشت) عرضه شده و زمان عرضه گوشی های اندرویدی نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 به ماه می (ماه آینده میلادی) موکول خواهد شد. به صورت دقیق‌تر، نوکیا 3 در اوایل، نوکیا 5 در میانه‌ها و نسخه جهانی نوکیا 6 در اواخر ماه می عرضه می‌شوند. در هر صورت می‌دانیم اچ ام دی گلوبال تصمیم دارد تمامی گوشی ها را به صورت یکجا و در حجم انبوهی از بازارهای جهانی عرضه کند، به همین دلیل امیدواریم اخبار وب سایت Vtech تبدیل به واقعیت شده و به زودی شاهد قرارگیری گوشی های جدید دارای برند نوکیا در ویترین مغازه‌هاس سراسر دنیا باشیم.

زمان عرضه گوشی های اندرویدی نوکیا

بد نیست بدانید خبری از نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 در بازارهای کشور ایالات متحده آمریکا نخواهد بود، چرا که این کشور رفته رفته در حال پایان دادن به کار آنتن‌های شبکه 2G است. علاوه بر آمریکا، این اتفاق در برخی دیگر از کشورهای دیگر نیز در حال رخ دادن است، پس بهتر است پیش از برنامه‌ریزی برای خرید این گوشی کلاسیک، وضعیت شبکه‌های موبایل در کشور محل زندگیتان را کنترل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*