سنسور دوربين آيفون 5 را سوني ساخته است!

آیفون ۵ از سنسورهای سونی برای دوربین خود استفاده کرده است. یک عکس کلوزاپ نشان می دهد که نام برند سونی روی سنسور ۸ مگاپیکسلی درون قلب دوربین آیفون ۵ خودنمایی می کند.لطفا در ادامه مطلب با شرح خبر با گجت نیوز همراه باشید.

شرکت سونی مدت هاست که تامین کننده اصلی سنسورهای تصویربرداری برای اسمارت فون های مختلف و قدرتمند از جمله آیفون شرکت اپل است.سنسوری که در دوربین اصلی اسمارت فون آیفون ۵ استفاده شده است، دارای همان اندازه پیکسلی ۱.۴µm است که در آیفون ۴ اس هم وجود دارد، اما مدل آن به نظر نمی رسد که یکی باشد. در حقیقت این موضوع تاکنون ناشناخته مانده است.

قبلا بسیاری بر این باور بوده اند که در آیفون ۵ از سنسور دوربین جدیدی استفاده خواهد شد، اما تاکنون این موضوع دقیقا مشخص نشده است و تنها می توان مطمئن بود که سونی این سنسور را برای آیفون ۵ تهیه نموده که البته از قبل هم می شد این موضوع را حدس زد.

اما نکته دیگر در مورد دوربین جلو آیفون ۵ می باشد که توسط سازنده ای دیگر ساخته شده است. Chipworks که کارش آنالیز و تجزیه و تحلیل این سنسورها در زیر میکروسکوپ می باشد، متوجه شد که سنسور دوربین جلو آیفون ۵ توسط OmniVision ساخته شده است.


منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*