نمایشگر اولد آیفون 8

اپل 70 میلیون نمایشگر اولد آیفون 8 را به سامسونگ سفارش داد

ظاهرا اپل 70 میلیون پنل نمایشگر اولد را برای گوشی آیفون 8 (Apple iPhone 8) خود از شرکت سامسونگ سفارش داده است. اپل در کنار این گوشی امسال از دو آیفون حاوی نمایشگر ال سی دی به نام های آیفون 7 اس و 7 اس پلاس (Apple iPhone 7s & 7s Plus) نیز رونمایی خواهد کرد.

همین دیروز بود که در خروجی رسانه‌ها سرمایه گذاری 8.9 میلیارد دلاری شرکت سامسونگ بر روی ساخت پنل های اولد در سال جاری میلادی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. ظاهرا این مبلغ به واسطه سفارش شرکت اپل به دست آمده است. امروز آژانس خبری ژاپنی Nikkei سفارشی را منتشر کرد که بر اساس آن اپل 70 میلیون پنل نمایشگر اولد را برای استفاده در سال جاری به سامسونگ سفارش داده است. ظاهرا آیفون ویژه دهمین سالگرد تاسیس شرکت اپل، آیفون 8 (Apple iPhone 8) نام دارد و انتظار می‌رود تنها گوشی این شرکت در امسال باشد که از نمایشگرهای اولد برخوردار است. بنابراین ما می‌توانیم انتظار فروش تعداد بسیار زیادی از گوشی آیفون 8 را در 3 ماهه تعطیلات متصور شویم.

نمایشگر اولد آیفون 8

سال گذشته و در مدت زمان مشابه، شرکت اپل موفق به فروش 78.3 میلیون دستگاه گوشی آیفون شد. این بدان معناست که در سه ماهه چهارم سال جاری یک رکورد جدیدی در انتظار فروش آیفون ها است. شرکت سامسونگ در حال آماده سازی خود برای تقاضای بسیار سنگین 95 میلیونی نمایشگرهای اولد از سوی شرکت اپل است. این اطلاعات از سوی زنجیره تامین آیفون اهالی کوپرتینو به دست آمده است. به گفته «دیوید هسیه» یک مدیر اجرایی در شرکت تحقیقاتی HIS Markit، سامسونگ تامین کننده انحصاری نمایشگرهای اولد شرکت اپل خواهد بود. علاوه بر این، پیشتر نیز «مینگ چی کو» تحلیلگر قابل اعتماد شرکت KGI Security نیز اعلام کرده بود که دو آیفون دیگر نیز در کنار آیفون 8 به نام های آیفون 7 اس و 7 اس پلاس (Apple iPhone 7s & 7s Plus) همراه با نمایشگرهای ال سی دی معمول این شرکت به فروش خواهند رسید. وی همچنین ادعا می‌کند که سال آینده تمامی آیفون های اپل از نمایشگرهای اولد بهره‌مند خواهند بود.

دوربین جلو آیفون 8 انقلابی خواهد بود

این گزارش که توسط Nikkei منتشر شده و کو آن را تایید کرده است، تاکید می‌کند که آیفون 8 اپل از یک دوربین جلوی انقلابی برخوردار است. این دوربین مجهز به تکنولوژی شناسایی سه بعدی چهره است که اجازه می‌دهد شما خیلی سریع گوشیتان را از طریق چهره خودتان قفلگشایی کنید. زنجیره تامین آیفون به این نشریه ژاپنی گفته‌اند در حالی که دو آیفون 7 اس و 7 اس پلاس به کلید فیزیکی هوم مجهز هستند، در عوض آیفون 8 فاقد این کلید خواهد بود. ظاهرا 5.2 اینچ از قاب 6 اینچی این شرکت به نمایشگر اصلی اختصاص داده شده و در قسمت زیری آن کنترلهای مجازی جایگزین تاچ آی دی شده‌اند. تمام این قابلیت ها برای مشتریان ارزان هم تمام نخواهد شد، تا جایی که نسخه ویژه آیفون امسال با قیمتی بیش از 1000 دلار به فروش خواهد رسید.

نمایشگر اولد آیفون 8

یکی دیگر از کارشناسان حوزه تکنولوژی معتقد است که اپل امسال می‌تواند در مجموع فروش سه گوشی جدید خود (شامل 55 میلیون دستگاه آیفون حاوی نمایشگر اولد) رکورد فروش 100 میلیون گوشی آیفون را در سال 2017 به ثبت برساند. از دیگر انتظاراتی که می‌توان برای آیفون 8 اپل داشت باید به پشتیبانی از شارژ بی سیم و تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار اشاره کرد. اگر همه چیز طبق روال پیش برود، اپل در سپتامبر سال جاری از نسل جدید آیفون های خود رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*