به مناسبت تولد صد سالگی نیکون ، به زودی محصولات ویژه‌ای عرضه خواهند شد

کمتر کسب و کار گسترده‌ای می‌تواند یک قرن بدون وقفه و مشکل به کار خود ادامه بدهد. اغلب آن‌هایی که از زمان تاسیس خود به تولد صد سالگی رسیده‌اند، چندین بار در مسیر رو به جلو تغییر جهت داده و به عنوان نمونه تجارت و بیزینس خود را عوض کرده‌اند. همانطور که می‌دانید، کمپانی نیکون (Nikon) طی صد ساله گذشته تنها یک کسب و کار داشته و آن هم یکه تازی در صنعت دوربین و لنز بوده است. تولد صد سالگی نیکون در ماه جولای (مرداد ماه) امسال اتفاق داده و ثبات و اقتدار این شرکت طی صد ساله گذشته را به رخ همگان می‌کشد. قرار است تا به مناسبت تولد صد سالگی نیکون اتفاقات خوبی بیفتند.

نیکون تصمیم دارد تا برای صدمین سالگرد تاسیس خود، علاوه بر چندین محصول خرده پا به صورت یادبود، نسخه‌های ویژه برخی از دوربین‌ها، لنزها و حتی دوربین‌های دو چشمی خود را به بیرون عرضه کند. در سمت دوربین‌ها، شاهد نسخه تولد صد سالگی دوربین دی 5 (D5 100h Anniversary Editions) هستیم. این دوربین به جرات یکی از چند دوربین DSLR برتر کل دنیا بوده و گل سرسبد و پرچمدار نیکون در این دسته‌بندی محسوب می‌شود. دوربین Nikon D5 آن چنان قابلیت‌های زیادی دارد که می‌توان آن را به همراه خود به فضا برد. بدون شک عرضه دوربین D5 100h Anniversary Editions یادآوری برای سهم نیکون در علوم فضایی خواهد بود. بد نیست بدانید تنها قیمت بدنه این دوربین بدونه هیچگونه لنز و تجهیزات اضافی، حدود بیست میلیون تومان است.

تولد صد سالگی نیکون

دومین محصولی که به مناسبت تولد صد سالگی نیکون نسخه جدیدی از آن عرضه می‌شود، نیکون دی 500 است. این دوربین نخستین محصولی است که به تکنولوژی SnapBridge مجهز شده است، هر چند این قابلیت اکنون در دوربین‌های دیجیتال مدرن این شرکت به صورت متداول به کار می‌رود. به لطف تکنولوژی SnapBridge، انتقال فایل بین دوربین و گوشی‌ های هوشمند راحت‌تر از هر زمان دیگری شده است. نسخه یادبود Nikon D500 به همراه یک بدنه فلزی مخصوص ارائه شده و شماره سریال‌ خاصی نیز دارد.

اگر جزو کاربران این برند قدیمی صنعت دوربین باشید، شاید بخواهید به مناسبت تولد صد سالگی نیکون نسخه جدیدی از لنزهای آن یعنی یکی از محصولات دارای برند NIKKOR را تهیه کنید. نیکون تصمیم گرفته نسخه‌های جدید را به صورت مجموعه‌ای عرضه کند. به این ترتیب، با خرید مجموعه یادبود لنزهای تولد صد سالگی نیکون صاحب یک لنز NIKKOR 70-200E و مجموعه‌ای سه عددی از لنزهای F2.8 می‌شوید. در بخش دوربین‌های دو چشمی باید به نسخه جدید مدل‌ IF ،8×30 E II به علاوه دو مدل دیگر 8×30 E II و همچنین WX 10×50 IF اشاره کرد.

تولد صد سالگی نیکون

اگر بیش از این‌ها به برند نیکون علاقه‌مند بوده و دوست‌دارید مجموعه‌ای از تمامی محصولات خاطره‌انگیز آن را داشته باشید، باید بدانید مواردی تنها به عنوان یادبود تولد صد سالگی نیکون نیز در راه هستند. در بالای لیست نسخه‌ای جدید از دوربین نیکون مدل آی (Nikon Model I) به چشم می‌خورد، محصولی که توسط سازنده اتریشی محصولات کریستالی یعنی Swarovski ساخته شده است. علاوه بر تمامی این موارد، مجموعه‌ای از دیگر محصولات درشت و ریز نیکون نیز در قالب مجموعه‌های مختلف برای یادبود عرضه خواهند شد. به عنوان آخرین محصولی که با فرا رسیدن تولد صد سالگی نیکون عرضه خواهد شد باید به دوربین نیکون اف (Nikon F) اشاره کرد، محصولی که نخستین پرچمدار سری SLR این شرکت محسوب می‌‌شود.

جشن تولد صد سالگی نیکون چه تاریخی است؟

جشن تولد صد سالگی نیکون در روز بیست و پنجم جولای (سوم مرداد) برگزار شده و قیمت و چگونگی خرید محصولات یادبود عرضه شده، یک ماه قبل از آن اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*