آیا جای خالی گلکسی اس 8 با صفحه نمایش تخت حس خواهد شد؟

آیا جای خالی گلکسی اس 8 با صفحه نمایش تخت حس خواهد شد؟

همانطور که می‌دانید، هر دو پرچمدار جدید سامسونگ با نمایشگری خمیده تولید شده‌اند و خبری از گلکسی اس 8 با صفحه نمایش تخت نیست. اما آیا این موضوع با استقبال کاربران مواجه خواهد شد؟

هفته گذشته از جدیدترین پرچمداران کمپانی کره‌ای سامسونگ رونمایی شد و همانگونه که انتظار می‌رفت، بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند! یکی از مواردی که احتمالا نظر شما را به خود جلب کرده، نمایشگر براق با لبه‌های خمیده و دارای کمترین حاشیه اضافی در اطراف آن است. این نمایشگر در هر دو مدل به کار گرفته شده و بدین ترتیب، به نظر می‌رسد کاربران نباید منتظر گلکسی اس 8 با صفحه نمایش تخت باشند.

در طول سه سال گذشته و با ورود صفحه نمایش Edge به محصولاتی مانند گلکسی نوت 4 (Galaxy Note 4) و گلکسی اج (Galaxy Edge)، سامسونگ همیشه یک گزینه پیش پای کاربران قرار می‌داد تا بتوانند گوشی موبایلی با نمایشگر تخت را نیز انتخاب کنند. آنها همچنین می‌توانستند با پرداخت 100 دلار اضافه بر قیمت اصلی، موبایلی با نمایشگر دو طرف خمیده داشته باشند که با استقبال نسبتا خوبی نیز مواجه می‌شد.

تولید گلکسی اس 8 با صفحه نمایش تخت می‌توانست از قیمت آن بکاهد

امسال سامسونگ گلکسی اس 8 با صفحه نمایش تخت را تولید نکرد و بدین ترتیب، این فرصت از کاربران گرفته شد تا با پرداخت هزینه‌ای کمتر، گوشی رده‌بالای کره‌ای‌ها را خریداری کنند. قیمت نسخه معمولی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) از 750 دلار آغاز می‌شود، در حالی که گلکسی اس 7 (Galaxy S7) در سال گذشته 650 دلار برچسب قیمت خورده بود. اما گذشته از بحث قیمت، بسیاری از کاربران هستند که به دلایل مختلفی مانند ظاهر صفحه نمایش، استفاده از محافظ مناسب، خوش‌دست بودن یا هر دلیل دیگری، نمایشگر تخت را بیشتر می‌پسندند.

اما نظر شما چیست؟ آیا جای خالی نسخه‌ای از گلکسی اس 8 با صفحه نمایش تخت احساس می‌شود؟ یا فکر می‌کنید دوره نمایشگرهای مسطح به سر آمده است؟

ضمن شرکت در نظرسنجی زیر دلایل خود را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تخت بهتره به نظرم.خمیده اولش جذابه بعدش عادی میشه ولی اینکه مشکل انداختن گلس داشته باشی و ارگونومی گوشی هم تو تخت بهتره به نظرم.در کل تخت بهتره و خمیده فقط زیبایی داره