عرضه آیفون 8 اپل

عرضه آیفون 8 اپل به ماه نوامبر موکول خواهد شد [شایعه]

هر ساله تاریخ رونمایی از محصولات تولیدکنندگان بزرگی همچون اپل، سامسونگ، ال جی و HTC تقریبا مشخص است. هر یک از این شرکت‌ها پرچمدارانش را در فصل و ماه خاصی رونمایی می‌کند؛ به عنوان مثال امسال همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ از گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) در فروردین ماه رونمایی کرد. آیفون‌های جدید کمپانی اپل نیز هر سال حوالی ماه سپتامبر از راه می‌رسند. با این حال به نظر می‌رسد عرضه آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) یک یا دو ماه با تاخیر انجام شود. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

اگر تا الان فکر می‌کردید در ماه سپتامبر بالاخره با عرضه آیفون 8 اپل می‌توانید آن را خریداری کنید، باید بگوییم که طبق گزارش جدید منتشر شده در DigiTimes احتمالا باید کمی بیشتر صبر کنید. این رسانه در نقل قولی از Economic Daily News اعلام کرده است که اهالی کوپرتینو به احتمال زیاد عرضه گوشی iPhone 8 را به ماه اکتبر یا شاید نوامبر موکول کنند.

گفته می‌شود دلیل این تاخیر نیز بروز مشکلات غیر منتظره در روند تولید محصول است. در این گزارش جدید آمده است:

مشکلات جدید و غیر منتظره در تولید پنل‌های خمیده OLED و همچنین به‌کارگیری سیستم جدید سه بعدی حساس به فشار ممکن است در نهایت منجر به عرضه آیفون 8 اپل در ماه اکتبر و نوامبر [اواسط آبان] شود.

اپل هنوز هم مشخصات احتمالی پرچمدار جدیدش در سال 2017 را تایید نکرده است و هنوز قرار گرفتن پنل‌های خمیده OLED در آیفون 8 (یا حتی آیفون 7 اس) در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بنابراین به راحتی نمی‌توان ادعای این گزارش جدید را باور کرد. با این حال این اولین باری نیست که شاهد مشکلات شرکای اپل در تولید بخش‌ها و امکانات جدید پرچمداران هستیم.

تاریخ عرضه آیفون 8 اپل هنوز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

همچنین ممکن است این گزارش مربوط به آیفون دیگری از اهالی کوپرتینو باشد، با این حال ذکر عبارت پنل‌های OLED ذهن ما را به سمت یک گوشی انقلابی (احتمالا با نام آیفون 8) می‌برد. شاید آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس به موقع رونمایی شوند.

به هر حال بهتر است هنوز این گزارش را باور نکنیم و به رونمایی از یک آیفون جدید در ماه سپتامبر امیدوار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*