زمان برگزاری دوئل ربات ها

زمان برگزاری دوئل ربات‌های دو شرکت MegaBots و Suidobashi مشخص شد

به عنوان یکی از اخبار بسیار جنجالی و پرطرفدار سال 2015، باید به دعوت یک شرکت آمریکایی از همتای ژاپنی خود برای ترتیب دادن یک دوئل میان ربات‌های غول‌پیکر آن‌ها اشاره کنیم. در این سال، یک شرکت متشکل از چندین مهندسی آمریکایی با نام MegaBots شرکت ژاپنی Suidobashi را دعوت به یک مبارزه بسیار هیجان‌انگیز کرد تا به این ترتیب، این دو شرکت ربات‌های غول‌پیکر خود را به جان یکدیگر بیندازند. حالا با گذشت دو سال از این تاریخ، زمان برگزاری دوئل ربات ها فرا رسیده است.

از زمان ارائه این چالش، شرکت MegaBots سخت مشغول آماده کرده ربات خود بوده و در تلاش است آن را تا زمان برگزاری دوئل ربات ها تکمیل کند. آن‌ها مراحل پیشرفت پروژه خود را همواره در یوتیوب منتشر کرده و در جریان توسعه رباتشان، با مخترع سوئدی معروف در شبکه‌های اجتماعی یعنی سیمون گیرتز (Simone Gertz) همکاری کرده‌اند.

زمان برگزاری دوئل ربات ها

دلیل به تاخیر افتادن زمان برگزاری دوئل ربات ها چه بود؟

ابتدایی‌ترین زمان برگزاری دوئل ربات ها در همان سال 2015 بود، اما به دلیل مشکلات بر سر راه برای فراهم کردن محل برگزاری مسابقه، اجرایی شدن آن تا امسال طول کشیده است. اگرچه اکنون در جریان زمان برگزاری دوئل ربات ها قرار گرفته‌ایم، اما تصمیم بر آن است تا به منظور جلوگیری از هر گونه تاخیر احتمالی دیگر، مکان آن همچنان مخفی باقی بماند. تا چند ماه دیگر در جریان اطلاعات بیشتری از این مسابقه هیجان‌انگیز قرار خواهیم کرد. گفتنی است شرکت MegaBots از ربات جدید خود با نام Mk.III در یک رویداد آتی رباتیک که در ماه آینده میلادی و در منطقه خلیج سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

اگرچه تا زمان برگزاری دوئل ربات های شرکت MegaBots و Suidobashi روزشماری می‌کنیم، اما درباره کیفیت آن هنوز دچار تردید هستیم. انتظار داریم هر دو شرکت برترین تجهیزات را بر روی ربات‌های خود به کار بسته و آن‌ها را شدیدا به جان یکدیگر بیندازند! دانش رباتیک هنوز به جایی نرسیده که شاهد یک دوئل با سرعت بسیار بالا میان ربات‌ها همانند فیلم‌های تخیلی باشیم، اما در هر صورت، این مسابقه آغازی برای پیشرفت‌های بعدی خواهد بود. گفتنی است شرکت MegaBots چند روز قبل زمان برگزاری دوئل ربات ها را آگوست (مرداد یا شهریور) سال جاری عنوان کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*