آی بی‌ام برای پیشبرد پروژه «سیاره هوشمند» شرکت پلتفرم کامپیوتینگ را خرید

 

شرکت آی بی‌ام اعلام کرده است شرکت کانادایی «پلت‌فرم کامپیوتینگ»، سازنده نرم افزار‌ها و فناوری‌های پردازش ابری را خریده است. آی بی‌ام که از اکتبر سال گذشته اعلام کرده بود این شرکت را خواهد خرید، جزئیات مالی این معامله را فاش نکرده است.
 
بنا بر اعلام آی بی‌ام، شرکت «پلت‌فرم کامپیوتینگ» قرار است در بخش «فناوری و سیستم‌های آی بی‌ام» ادغام شود. به گفته یکی از مدیران آی بی‌ام، خرید این شرکت به آی بی‌ام کمک خواهد کرد رشد خود در زمینه پردازش هوشمندانه اطلاعات را که یکی از بخش‌های کلیدی راهبرد «سیاره هوشمند» این شرکت است، تسریع بخشد و دامنه نفوذ خود در زمینه نرم افزارهای پردازش پیشرفته در بازارهای رو به رشد ابزارهای پردازشی را توسعه دهد. هدف آی بی‌ام این است که مشتریان خود را قادر سازد از میان انبوه داده‌های موجود به بینش‌های تازه‌ای دست یابند و بازدهی کسب و کار خود را افزایش دهند.
 
شرکت «پلت‌فرم کامپیوتینگ» یکی از سازندگان مطرح نرم افزارهای مدیریت پردازش ابری و شبکه‌ای است که دفتر مرکزی آن در تورنتوی کانادا واقع شده است.
 
محصولات شرکت «پلت‌فرم کامپیوتینگ» در ایجاد، یکپارچه سازی و مدیریت محیط‌های پردازش داده به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر کمک می‌کند. این محیط‌ها برای استفاده از برنامه‌ها و نرم افزارهایی مثل شبیه سازی، مدل سازی رایانه‌ای و تحلیل برنامه‌های به کار می‌رود.
 
برنامه‌ها و نرم افزارهایی از این دست در در حوزه‌ها و صنایعی مثل خدمات مالی، رسانه‌های دیجیتال، نفت و گاز، علوم زیستی، نهادهای دولتی و حوزه‌های آموزشی و پژوهشی کاربرد زیادی دارد. هم اکنون در سراسر جهان دو هزار شرکت و سازمان از راهکارهای شرکت «پلت‌فرم کامپیوتینگ» استفاده می‌کنند. در میان مشتریان این راهکار‌ها ۲۳ شرکت از ۳۰ شرکت بزرگ جهان نیز قرار دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*