بهترین قاب های گلکسی اس 8

معرفی بهترین قاب های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

بعد از مدت‌ها انتظار، سرانجام 29 مارس پرچمداران سامسونگ در دو نسخه به صورت رسمی معرفی شدند تا طرفداران این برند خود را برای خرید آماده کنند. اگرچه مقاومت محصولات جدید این شرکت کره‌ای بسیار بالاست، اما برای جلوگیری از ضربه‌ها و آسیب‌های احتمالی، استفاده از قاب‌ها و کاورهای محافظ توصیه می‌شود. به همین جهت درادامه می‌خواهیم بهترین قاب های گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) را معرفی کنیم تا گوشی چند میلیونی شما مدت زمان بیشتری همراه‌تان باشد.

یکی از قاب توجه‌ترین موارد در رابطه با گوشی های جدید سامسونگ، طراحی متفاوت و زیبای آنها است. به همین جهت برخی از کاربران معتقدند چنین گوشی های زیبایی را نباید با کاور محافظ مخفی کرد! اما شاید دیدن یک قاب محافظ بهتر از صفحه نمایشی شکسته باشد.

هرچند محبوبیت زیاد محصولات سامسونگ باعث شده محافظ‌های متنوعی توسط شرکت‌های کوچک و بزرگ معرفی شوند که انتخاب را کمی سخت می‌کنند. اما ما هشت مورد از بهترین‌ها را برای شما انتخاب کرد‌ه‌ایم. البته این لیست نهایی نیست و احتمال اضافه شدن قاب‌های دیگر به آن وجود دارد.

بهترین قاب های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

Samsung LED Wallet Cover

قیمت: 59.99 دلار / گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس

خرید آنلاین از وب‌سایت جانبی

بهترین قاب های گلکسی اس 8

بهتر است لیست بهترین قاب های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را با کاور اختصاصی سامسونگ موسوم به “LED Wallet Cover” آغاز کنیم. اگرچه این قاب‌های زیبا 59.99 دلار قیمت دارند، اما ارزش خرید آنها بسیار بالاست.

صفحه ال ای دی تعبیه‌شده روی این کاور، امکان مشاهده اطلاعات مهم بدون باز کردن درب آن را فراهم می‌کند. از ویژگی‌های قابل توجه کاور رسمی سامسونگ می‌توان به وجود 54 آیکون مخصوص، امکان پاسخ دادن به تلفن‌ها با کشیدن انگشت و قطع زنگ هشدار اشاره کرد.

i-Blades Smartcase

قیمت: 99.99 دلار / گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس

بهترین قاب های گلکسی اس 8

پیش از اینکه بابت قیمت بالای این کاور ما را سرزنش کنید، بهتر است با ویژگی‌های بسیار خوب و اختصاصی آن آشنا شوید. قاب هوشمند آی بلیدز نه‌تنها بسیار باریک است، بلکه از استاندارد “MIL-STD-810G” نیز بهره می‌برد. مهم‌تر از آن، این قاب هوشمند همراه با یک ویژگی بسیار خوب که سازندگان آن را “Smartblade” می‌نامند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

درواقع قاب آی بلیدز به صورت ماژولار تولید شده و هر زمان که به باتری بیشتری نیاز باشد، می‌توانید با اتصال آن به گوشی خود، 1800 میلی‌آمپر ساعت انرژی بیشتر داشته باشید. علاوه بر باتری، 64 گیگابایت حافظه جانبی به همراه یک درگاه کارت حافظه اضافی نیز به گوشی شما اضافه می‌شود که بی‌نظیر است! پس شما چنین مبلغی را تنها برای یک قاب محافظ پرداخت نمی‌کنید.

هرچند، قاب هوشمند آی بلیدز ارتفاع گوشی شما را بیشتر از قبل کرده و شاید گلکسی S8 پلاس را به شمشیری دولبه تبدیل کند! با این‌حال برخی کاربران به ویژگی‌های اضافی بیشتر اهمیت می‌دهند.

Otterbox Strada Series Folio Case

قیمت: 49.95 و 59.95 دلار / گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس

بهترین قاب های گلکسی اس 8

طی سال‌های اخیر، کمپانی آمریکایی آترباکس (OtterBox) توانایی خود در زمینه تولید قاب و کاور مخصوص تلفن های همراه را اثبات کرده و با ساخت کاورهای محکم و نسبتا بزرگ نیز به شهرت زیادی رسیده است. 24 تست سختی که سازندگان به مدت 238 ساعت روی محصولات خود انجام می‌دهند، این اطمینان را به کاربران می‌دهد که تلفن هوشمند گران‌قیمت آنها در برابر ضربه‌های احتمالی مقاومت کافی را خواهد داشت.

تاکنون محصولات بسیاری توسط این شرکت برای گوشی های جدید سامسونگ معرفی شده اما ترکیب طراحی چرمی با مواد مقاوم سبب شده تا قاب‌های سری “Strada Series Folio Case” از بهترین انتخاب‌ها باشند.

Speck Presidio Clear

قیمت: 39.95 و 44.95 دلار/ گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس

بهترین قاب های گلکسی اس 8

تنوع بالای کاورهای شرکت “Speck” برای گوشی های جدید سامسونگ، انتخاب را کمی سخت کرده است؛ با این‌حال محصولات سری “Presidio Clear” از بهترین قاب های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هستند که در بازار پیدا می‌شوند.

طراحی بسیار زیبا، شفاف و باریک در کنار توانایی جذب نیروی واردشده در سقوط از ارتفاع 2.4 متری همراه با وارانتی مادام‌العمر و مقاومت در برابر UV، کاورهای “Speck” را به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل می‌کند.

LifeProof FRÈ

قیمت: 89.99 دلار/ گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس

بهترین قاب های گلکسی اس 8

قاب محافظ شرکت لایف پروف (LifeProof) یکی دیگر از آیتم‌های گران‌قیمت این لیست است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از گوشی چندصد دلاری شما در برابر ضربات احتمالی محافظت خوهد کرد.

کاورهای سری “FRÈ” با بهره‌گیری از استاندارد نظامی 810G-516.6، مقاومت دستگاه را به شکل قابل توجهی افزایش داده و به گفته سازندگان، در برابر آب، گرد و غبار، یخ و برف نیز مقاوم هستند.

Spigen Neo Hybrid

قیمت: 34.99 و 39.99 دلار / گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس

بهترین قاب های گلکسی اس 8

اسپیگن واقعا نیازی به معرفی ندارد.؛ این شرکت بزرگ که مقر اصلی آن در کالیفرنیا قرار گرفته است، با بیشتر از 13 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید قاب‌های محافظ و لوازم جانی گوشی های موبایل، به‌تازگی از قاب‌های جدید خود برای Galaxy S8 و +Galaxy S8 با قیمتی مناسب رونمایی کرده تا کاربران با خیالی آسوده به دنبال خرید کاورهای محافظ باشند!

در میان محصولات این شرکت، “Neo Hybrid” پیشنهاد ماست که علاوه بر محافظت از دستگاه، شکل ظاهری باریک و زیبایی نیز دارد.

Spigen AirSkin

قیمت: 19.99 و 24.99 دلار / گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس

بهترین قاب های گلکسی اس 8

ایر اسکین (AirSkin)، هفتمین مورد در لیست بهترین قاب های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 است که با طراحی بسیار زیبا، ارتباط کاربر با دستگاه را در بالاترین اندازه قرار می‌دهد. ایر اسکین با ضخامت تنها 0.36 میلی‌متر، بسیار باریک بوده و هنگام استفاده به‌سختی می‌توان اثر انگشت را روی آن پیدا کرد.

ترکیب این موارد با قیمت مناسب آن، محصول جدید شرکت اسپیگن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل می‌کند.

VRS Design Genuine Leather Diary

قیمت: 69.99 دلار / گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس

بهترین قاب های گلکسی اس 8

بهتر است لیست بهترین قاب های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را با معرفی محصولی از شرکت مشهور “VRS Design” به پایان برسانیم. “Genuine Leather Diary” که از قاب‌های کیفی محسوب می‌شود، با استفاده از موادی همچون چرم حس لوکس بودن را به کاربران القا می‌کند. همچنین علاوه بر گوشی، محلی برای قرار دادن پول یا کارت‌های بانکی نیز در نظر گرفته شده که کارایی آن را افزایش می‌دهد.

هرچند، محصول جدید “VRS Design” قیمت بالایی داشته و بر خلاف محصولات قبلی، فاقد برخی استانداردها است. با این‌حال ما این قاب را به افرادی که به دنبال کاورهای شیک و رسمی‌تر هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

برای مشاهده و خرید آنلاین کاورها و قاب‌های محافظ بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت جانبی مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*