بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625

معرفی بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625 بازار با عمر باتری شگفت انگیز

در زیر به معرفی بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625 همراه با عمر باتری فوق‌العاده بالا (بین 2 الی 3 روز) خواهیم پرداخت. این محصولات، مقرون به صرفه بوده و در رده پرچمداران نخواهند بود.

تکنولوژی به سمت کسب قدرت فوق العاده ای پیش می‌رود، اما هنوز هم مناطق زیادی هستند که نمی‌توانند حس داشتن تکنولوژی‌های پرقدرت را تجربه کنند. به طور مثال برخی از این مناطق به گوشی هایی نیازمند هستند که بیشتر از هر چیز دیگری، به عمر باتری شگفت انگیزی (حداقل برای استفاده در یک روز کامل) هستند. برخی گوشی های هوشمند از باتری بهتری برخوردارند و برخی نیز کمتر؛ اما موضوع اصلی این است که آن‌ها نمی‌توانند بدون استفاده از «آقای شارژر» بیشتر از یک روز دوام بیاورند.

این قابلیتست که هر گوشی ارائه نمی‌کندف اما اخیرا برخی از گوشی های تازه تولید هستند که به این قابلیت خود افتخار می‌کنند. نکته جالب قضیه این است که دستگاه های مذکور هیچ کدام در رده‌ی پرچمداران نیستند و همگی مقرون به صرفه هستند. چیپست اسنپدراگون 625 کوالکام، مقرون به صرفه‌ترین تراشه 14 نانومتری بازار است که بهره وری انرژی خوبی را ارائه می‌کند. این چیپست می‌تواند عمر باتری 2 روزه را ارائه کند که حتی در برخی از گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625 این میزان به 3 روز نیز می‌رسد. در زیر به معرفی بهترین گوشی های مقرون به صرفه مجهز به این چیپست خواهیم پرداخت که بیشترین عمر باتری ممکن را به کاربران ارائه می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625 با عمر باتری بالا

لنوو پی 2 – Lenovo P2

بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625

لنوو پی 2 یک گوشی 5.5 اینچی بوده که صاحب یکی از بزرگ‌ترین باتری های موبایلی نیز هست. یک باتری با ظرفیت 5.100 میلی‌آمپر ساعت در زیر قاب این گوشی است که می‌تواند عمر مفیدی بین 3 الی 4 روز را ارائه کند. من سعی کردم آن را در طول 2 روز تمام کنم، اما در این راه ناموفق بودم. P2 از نسخه مارشمالو پلتفرم اندروید برخوردار است، ولیکن به گفته شرکت لنوو ماه جاری میلادی آپدیت اندروید 7 نوقا را نیز دریافت خواهد کرد. این گوشی از رابط کاربری نازیبایی برخوردار است، اما اگر شما به دنبال یک گوشی اندرویدی با عمر باتری شگفت انگیز و قیمتی مناسب هستید، می‌توانید این گوشی را خریداری کنید و با نصب لانچرهای مختلفی بر روی آن رابط کاربری گوشیتان را به شکل دلخواه خود دربیاورید.

عملکرد این گوشی برای استفاده های روزانه کاربران نرم و خوب است. کیفیت دوربین این گوشی در حد متوسط است، در حالی که گزینه‌ی فیلمبرداری 4K نیز بر روی این گوشی میان رده‌ای جذاب است؛ البته نباید انتظار داشته باشید عملکرد این فیلمبرداری این دوربین شبیه به دوربین گوشی های پرچمدار است. با تمام این تفاسیر، P2 به عنوان یک قهرمان در عمر باتری گوشی ها شناخته می‌شود که می‌تواند نگرانی‌های مختلف ما در استفاده های روزانه را حل و فصل کند.

موتو زد پلی – Moto Z Play

بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625

یکی دیگر از بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625 بازار مجهز به باتری قدرتمند، موتو Z پلی است. هرچند این باتری از ظرفیت به مراتب کمتر از باتری پی 2 (حدود 3.510 میلی‌آمپر ساعت) بهره می‌برد، اما به طور شگفت انگیزی می‌تواند عمر باتری تقریبا یکسانی را ارائه کند. در تست های ما این باتری حدود 2 روز عمر کرد، هرچند می‌تواند این میزان بیشتر هم باشد. علاوه بر باتری فوق‌العاده، این گوشی ماژولار بوده و از ماژول‌های اختصاصی خانواده گوشی های سری موتو زد شرکت موتورولا نظیر یک اسپیکر پرقدرت، یک ویدیو پروژکتور و یا یک باتری اضافه با قابلیت نصب آسان پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری موتو زد پلی بسیار شیک بوده و نزدیک به اندروید خام است و دوربین باکیفیتی نیز بر روی این گوشی تعبیه شده است.

 موتو جی 5 پلاس – Moto G5 Plus

بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625

موتو جی 5 پلاس را نیز نباید فراموش کرد. نسخه پایه این گوشی 230 دلار است که می‌توان آن را نسبت به امکانات قابل ارائه، بسیار ارزشمند دانستد. هرچند عمر باتری این گوشی مشابه دو گوشی لنوو پی 2 و یا موتو زد پلی نیست، اما آن می‌تواند با ارائه عمر یک و نیم روزه باتری خود جذاب باشد. هرچند اگر کاربر کم استفاده‌ای باشید این باتری تا 2 روز عمر خواهد کرد. از دیگر مزیت های موتو جی 5 پلاس می‌توان به یک دوربین قدرتمند و رابط کاربری نزدیک به اندروید خام اشاره کرد.

هواوی نوا پلاس – Huawei Nova Plus

بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625

گوشی میان رده‌ای شرکت هواوی به نام نوا پلاس (که در ایالات متحده به فروش نمی‌رسد اما در سایر بازارها نظیر ایران موجود هست) را نیز می‌توان یکی از بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625 با عمر باتری مناسب بازار دانست. این گوشی از طراحی بسیار جذاب همراه با مشخصات فنی مناسبی برخوردار است که به کاربر عمر باتری حدودا 2 روزه را اهدا می‌کند. نوا پلاس حاوی یک دوربین سلفی بسیار جذاب است که با صدها افکت جذاب همراه خواهد بود. رابط کاربری آن بسیار نرم است و نسبت به هزینه‌ای که می‌کنید، از ارزش بالایی برخوردار خواهد بود.

شیائومی ردمی نوت 4 – Xiaomi Redmi Note 4

بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625

آخرین مورد در لیست بهترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 625 نماینده‌ای از شرکت چینی شیائومی به نام ردمی نوت 4 است. این گوشی مقرون به صرفه و فوق‌العاده جذاب تنها در آسیا و برخی دیگر از کشورها به فروش می‌رسد. این گوشی نیز در ارائه عمر باتری شگفت انگیز عمل کرده است و با ارائه عمری حدود 2 تا 3 روز، می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای کاربران پرمصرف باشد. شاید تنها نکته‌ی منفی مربوط به این گوشی، کم یاب بودن آن در بسیاری از بازارهای جهانی به جز کشور چین است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوستم نوا پلاس داره بشدت راضیه از باتری و دوربینش