عرضه آپدیت اندروید ویر 2 برای ساعت های هوشمند ال جی رسما آغاز شد

اواسط بهمن ماه بود که شرکت ال جی با همکاری گوگل از نخستین ساعت های هوشمند مجهز به پلتفرم اندروید ویر 2 ، دو ساعت ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) و ال جی واچ استایل (LG Watch Style) رونمایی کرد. این نشان می‌دهد که ال جی عزم خود را برای گسترش فعالیت در دنیای ساعت های هوشمند جزم کرده است. این پایان ماجرا نبود و چند روز پیش برخی دیگر از ساعت های هوشمند ال جی نیز آپدیت تازه‌ترین نسخه پلتفرم اندروید ویر را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

آغاز عرضه آپدیت اندروید ویر 2.0 برای ساعت های هوشمند؛ چه دستگاه‌هایی این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند؟

 

همزمان با آغاز فروردین ماه، بسیاری از شرکتها آپدیت جدید پلتفرم ساعت های هوشمند گوگل را در اختیار کاربران محصولات پوشیدنی خود قرار دادند. هرچند این شرکت‌ها با آب و تاب تبلیغاتی زیادی این کار را انجام دادند، اما عجیب است که ال جی از هرگونه اعلام قبلی در این مورد چشم‌پوشی کرده است. چند روز پیش، برخی از کاربران ساعت های هوشمند ال جی Watch Urbane و ال جی Watch R گزارش دادند که آپدیت اندروید ویر 2 را دریافت کرده‌اند، اما خود ال جی رسما این خبر را تایید نکرده بود. این شرکت امروز رسما خبر فوق را تایید کرد و اینک کاربران ساعت های هوشمند ال جی واچ R و نسل نخستن ال جی واچ Urbane می‌توانند از طعم اندروید ویر 2 بر روی گجت های خود لذت ببرند.

زمان دریافت اندروید ویر 2 برای نسل دوم ساعت های هوشمند ال جی Watch Urbane

اما اگر انتظار دارید نسل دوم ساعت واچ Urbane نیز این آپدیت را دریافت کرده باشد، متاسفانه باید بگوییم که چنین چیزی نخواهد بود و باید برای دریافت آن کمی صبر کنید. به گفته‌ی غول کره‌ای دنیای فناوری این نسل از ساعت های هوشمند ال جی تا پیش از اوایل ماه مه میلادی (اواسط اردیبهشت ماه) نمی‌توانند این آپدیت را دریافت کنند. اندروید ویر 2 قابلیت‌های جذابی را برای ساعت های هوشمند اندرویدی به همراه میاورد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دسترسی مستقیم گوگل پلی و دانلود اپلیکیشن‌ها، کیبورد سوایپ و بسیاری از بهبودهای ارتباطی بلوتوث و وای فای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دمتون گرم. عالی بود