آپدیت جدید برنامه پریسما به همراه فروشگاه افکت های جدید منتشر شد

آپدیت جدید برنامه پریسما به همراه فروشگاه افکت های جدید منتشر شد

اگر همین حالا وارد هر یک از فروشگاه‌های نرم افزاری اندروید، آی او اس و یا هر سیستم عامل دیگری شوید، قطعا دسته‌ی نرم افزارهای عکاسی و ویرایش تصاویر از هر دسته‌ی دیگری شلوغ‌تر است و هر روز نیز بر تعداد این اپ‌ ها افزوده می‌شود. اما در این بین برنامه پریسما (Prisma) با برخورداری از یک ویژگی‌ منحصر‌به‌فرد موفق شده است از دیگر رقبا متمایز شود.

برخلاف اکثر اپلیکیشن‌های عرضه شده در دسته‌ی ویرایش تصاویر که فیلترهای جدید را به شکل لایه‌هایی اضافی بر روی تصاویر اصلی قرار می‌دهند، پریسما با بهره‌گیری از هوش مصنوعی پیشرفته قادر است فیلترهای مورد نظر را به زیبایی بر روی بافت تصاویر بنشاند و آنها را به آثار هنری فوق‌العاده‌ای تبدیل کند. تعداد زیادی از فیلترهای جذاب به صورت پیش‌فرض داخل برنامه پریسما تعبیه شده‌ است، اما با توجه به این که مدت نسبتا زیادی از ورود آن به بازار می‌گذرد و احتمالا این فیلترها برای بسیاری از کاربران تکراری شده‌اند، توسعه‌دهنده‌ی پریسما تصمیم گرفته است از یک فروشگاه جدید رونمایی کند.

این فروشگاه که به طور اختصاصی در نسخه‌ی جدید این برنامه قرار داده شده است، به کاربران امکان می‌دهد که به مجموعه‌ی جدیدی از فیلترهای جدید دسترسی داشته باشند و با اضافه کردن آنها به فیلترهای قبلی، بتوانند تصاویر جدیدی با افکت‌های هنری متنوعی ایجاد کنند. فیلترهای نسبتا متنوعی در این فروشگاه وجود دارد و خبر خوب این است که در حال حاضر کاربران برنامه پریسما می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و به طور رایگان از آنها بهره بگیرند.

البته ممکن است که این موضوع در آینده‌ای نزدیک تغییر کند و کاربران این نرم افزار نیز مشابه اپ‌هایی نظیر VSCO مجبور به پرداخت هزینه برای دریافت فیلترها و افکت‌های جدیدتر بشوند. بنابراین تا زمانی که این فیلترها رایگان هستند، آنها را دریافت کنید و با اضافه کردنشان به مجموعه‌ی افکت‌هایتان، از پرداخت هزینه‌ی احتمالی در آینده‌ی نزدیک بی‌نیاز شوید.

شما هم میتوانید فیلتر اختصاصی خود را در برنامه پریسما بسازید

کاربران در آپدیت جدید پریسما می‌توانند فیلترهایی که دیگر به آنها علاقه ندارند را حذف کنند و همچنین این امکان برایشان وجود دارد که فیلترهای جدید را از دسته‌بندی‌های مشخصی که داخل این فروشگاه جدید ایجاد شده است، دریافت و نصب نمایند. یک خبر جذاب دیگر که از سوی توسعه‌دهنده‌ی پریسما اعلام شده، این است که در آینده‌ای نزدیک این امکان برای کاربران فعال پریسما ایجاد خواهد شد که آنها بتوانند فیلترها و افکت‌های شخصی خودشان را درست کرده و بر روی فروشگاه فیلترهای این اپ قرار دهند. کاربران دیگر نیز قادر خواهند بود که از این فیلترها استفاده کرده و تصاویر هنری خود را با استفاده از استایل‌های ساخته شده توسط دیگران تزیین کنند.

کاربران سیستم عامل آی او اس میتوانند جدیدترین نسخه‌ی پریسما برای آیفون، آیپاد و آیپد را از این لینک در اپ استور و کاربران اندروید نیز از این لینک در فروشگاه گوگل پلی به طور رایگان دریافت و نصب نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*