فروش سامسونگ دکس آغاز شد + قیمت

فروش سامسونگ دکس آغاز شد + قیمت

همانطور که اطلاع دارید، شرکت کره‌ای سامسونگ در رویدادی که در ۲۹ مارس گذشته برگزار کرد، علاوه بر رونمایی از پرچمداران 2017 خود، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، از سامسونگ دکس (Samsung DeX) نیز رونمایی کرد. این محصول یک داک استیشن است که به کمک آن کاربران می‌توانند صفحه نمایش تلفن همراه خود را بر روی نمایشگری بزرگ‌تر انداخته و تجربه‌ای دسکتاپی از رابط کاربری سیستم عامل اندروید خود داشته باشند؛ البته این گجت تنها مخصوص دو پرچمدار جدید سامسونگ ساخته شده و با اسمارت فون های دیگر کار نمی‌کند. به تازگی هم خبر آغاز فروش سامسونگ دکس در اروپا منتشر شده است.

فروش سامسونگ دکس در دو فروشگاه اینترنتی آغاز شد

فروش سامسونگ دکس در اروپا، مشخصا در کشور هلند، با قیمت 96 یورو که تقریبا معادل 400 هزار تومان است، آغاز شده است. این گجت سامسونگ در وب‌سایت KnalDeals با قیمت 119 یورو، با ارسال رایگان و در وب‌سایت MaxICT.nl با قیمت 96 یورو به علاوه‌ 5.95 یورو مالیات، به فروش رسید. لازم به ذکر است که این قیمت بسیار کمتر از قیمت مورد انتظار سامسونگ دکس است.

از مشخصات فنی داک استیشن سامسونگ می‌توان به دارا بودن دو پورت سایز کامل USB، پورت HDMI 2.0، پورت اترنت و یک درگاه USB-C اشاره کرد. این گجت توانایی شارژ وایرلس هر دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را داشته و به کمک بلندگوی تعبیه شده در آن، امکان برقراری تماس را برای کاربران فراهم می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*