گوشی تاشو سامسونگ

سامسونگ مشغول کار بر روی یک گوشی تاشو حاوی دو نمایشگر است

بارها و بارها شنیده‌ایم که سامسونگ مشغول کار بر روی یک گوشی تاشو است. به نقل از دو گزارش جدید از سوی The Korea Herald و ETnews، این شرکت سازنده لوازم الکترونیکی کره‌ای مشغول کار بر روی طرح اولیه یک گوشی است که از وسط نمایشگر خود تا می‌شود.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند گوشی تاشو سامسونگ اواسط سال 2017 میلادی آماده خواهد شد، اما نمی‌توان انتظار داشت در همان لحظه نیز وارد بازار شود. در عوض، این طرح به همکاران و مشتریان بزرگ نشان داده خواهد شد تا در مورد نگرش آن‌ها به محصولشان و همچنین پذیرش تقاضای بازار جهت جایگزین شدن گوشی های تاشو با گوشی های معمولی صفحه تخت تحقیقاتی صورت گیرد. به نقل از این گزارش در ابتدای امر چیزی حدود 2 هزار الی 3 هزار دستگاه ساخته خواهد شد.

یک گوشی هوشمند با نمایشگری تاشو و ساخته شده توسط شرکت سامسونگ یکی از محبوب‌ترین شایعاتی‌ست که طی سالیان گذشته آن را شنیده‌ایم. شایعاتی که عنوان می‌کنند سامسونگ 4 سالی می‌شود مشغول کار بر روی این تکنولوژی بوده ولی هیچگاه از آن در دنیای واقعی پرده‌برداری نکرده است. با این حال، شنیده می‌شود که این گوشی مشابه نمونه‌های اولیه دیگر حاوی یک نمایشگر تمام خمیده با قابلیت انعطاف‌پذیری بسیار بالا نیست؛ به جای آن گوشی سامسونگ از دو نمایشگر 5 اینچی مجهز است که توسط یک لولا به یکدیگر متصل شده‌اند. البته نباید انتظار داشته باشیم سامسونگ بخواهد این اطلاعات را تایید کند. درست همانند بسیاری از کمپانی‌های حوزه تکنولوژی آن‌ها نیز هیچ نظری در خصوص محصولات معرفی نشده و شایعات نمی‌دهند.

گوشی تاشو سامسونگ

ظاهرا نام گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی X است

در هر صورت یک گوشی تاشو می‌تواند حساسیت زیادی را نزد مشتریان به وجود آورد. اول اینکه سایز نمایشگر گوشی شما بدون اینکه بخواهد فضای بیشتری را در جیب شما بگیرد، دو برابر خواهد شد. آن همچنین می‌تواند به یکی از خاص‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود تا با فروش شگفت‌انگیز خود رقابت را بین سامسونگ و اپل، بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان بیش از حال حاضر داغ و جذاب کند. به نقل از وب‌سایت PC Advisor، این پروژه “Project Valley” و “Galaxy X” نام دارد. هرچند یکی از سخنگوهای شرکت سامسونگ با مواجه شدن با این نام گفته است که سامسونگ هیچ پاسخی به شایعات و گمانه‌زنی‌ها نخواهد داد.

گوشی تاشو سامسونگ

برای نخستین بار نوامبر 2016 بود که یک پتنت اپلیکیشن از این غول کره‌ای به بیرون درز پیدا کرد. این پتنت گوشی هوشمندی را نشان می‌داد که حاوی دو نمایشگر با یک لول در وسط بود که اجازه می‌داد شما گوشیتان را خم کنید. در مابقی قضیه این گوشی دقیقا مشابه گوشی های امروزی بازار بود. حال کمتر از یک سال از این قضیه گذشته است و به نظر می‌رسد تا چند ماه دیگر می‌توانیم با این پروژه از نزدیک ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*