افشای تصویری جدید از دو گوشی موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس

افشای تصویری جدید از دو گوشی موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس

اوایل ماه جاری بود که اطلاعات جدیدی درباره‌ی سری جدید گوشی های خانواده‌ی موتو دریافت کردیم و بخشی از مشخصات این دو اسمارت فون افشا شد. موتورولا موتو ای 4 (Motorola Moto E4) و موتورولا موتو ای 4 پلاس (Motorola Moto E4 Plus) دو گوشی جدید این سری هستند که چندی قبل و بعد از حضور یافتن مدل پلاس در تست‌های کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشخص شد که این اسمارت فون از یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد و این در حالی است که مدل استاندارد این سری از باتری بسیار کوچکتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد شد.

در واقع موتورولا به زبان ساده دارد به مخاطبان خود می‌گوید که مدل پلاس را بخرید، زیرا از هر نظر، این مدل دارای مشخصات جذاب‌تری خواهد بود و علاوه بر رفع نیازهای شما در سطحی بالاتر، قیمت بسیار بیشتری هم از مدل پایه خواهد داشت و این یعنی سودآوری به مراتب بالاتر برای کمپانی سازنده. بنابراین زمانی که به دو اسمارت فون این سری نگاه می‌اندازید، نیازی به تلاش برای اثبات برتری آنها نسبت به یکدیگر نیست، زیرا مدل استاندارد موتو ای 4 با حاشیه‌های زیاد نمایشگر آن از طرفین بدنه و البته باتری کوچک‌تر، از شانس چندانی برای برتری در برابر برادر بزرگتر خود با حاشیه‌های نمایشگر بسیار کمتر و البته سنسور تشخیص اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر، برخوردار نیست.

مشخصات موتو ای 4 در مقایسه با موتو ای 4 پلاس

افشای تصویری جدید از دو گوشی موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس

موتو ای 4 پلاس در سمت راست و موتو ای 4 در سمت چپ

همچنین به نظر می‌رسد که مدل پلاس به فلش برای دوربین سلفی خود مجهز شود و با وجود بزرگتر بودن ابعاد نمایشگر آن، همه چیز برای قرار گرفتن این مدل در سبد خرید کاربران سری موتو ای 4 مهیاست. موتو ای 4 از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل برخوردار خواهد بود که این رقم با توجه به سطحی که این گوشی در آن به بازار عرضه می‌شود، قابل توجیه است. پردازنده‌ی 6737m مدیاتک با برخورداری از یک سی پی یو چهار هسته‌ای در کنار پردازشگر گرافیکی Mali-T720MP (کلاک شده در فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز)، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی و مکالمه‌ی ویدیویی نیز از دیگر مشخصات مدل استاندارد این سری محسوب می‌شوند و نصب سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا به صورت پیش‌فرض نیز آنها را تکمیل خواهد کرد.

گفتنی است که هنوز هیچ تاریخ عرضه‌ای برای این دو اسمارت فون اعلام نشده است و هنوز حتی به طور غیر رسمی نیز بازه‌ی زمانی خاصی برای برگزاری مراسم رونمایی آنها حدس زده نمی‌شود. اما با توجه به انتشار این تصویر و کیفیت نسبتا بالای آن، به نظر می‌رسد که فاصله‌ی چندانی با این رونمایی نخواهیم داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*