موتو زد 2 فورس

رندرهای سه بعدی و ویدیویی از موتو زد 2 فورس منتشر شد

موتورولا آماده است تا از دو گوشی هوشمند بالارده سال جاری خود رونمایی کند؛ منظور گوشی‌هایی به نام های موتو زد 2 (Moto Z2) و موتو زد 2 فورس (Moto Z2 Force) است. برای نخستین بار چند روز پیش بود که صحبت تازه‌ای از گوشی موتو زد 2 به میان آمد و به لطف نام کاربری OnLeaks در توییتر ویدیوی 360 درجه‌ای همراه با رندرهای سه بعدی آن به بیرون درز پیدا کرد. حال نوبت به مدل زد 2 فورس رسیده است که پرچمدار سال 2017 شرکت موتورولا را در تمامی زوایا به خوبی مشاهده کنیم.

موتو زد 2 فورس، درست همانند نسل نخست خود که سال گذشته عرضه شد از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 2K بهره می‌برد و قادر به پشتیبانی از موتو مودها (ماژول‌های مخصوص گوشی های موتورولا) خواهد بود. با این حال، بزرگ‌ترین تفاوتی که بین دو گوشی موتو زد 2 و موتو زد 2 فورس می‌توان یافت مجهز بودن برادر بزرگ‌تر و قدرتمندتر به یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری است. این بدان معناست که که بار دیگر جک هدفون محبوب به یکی از گوشی های موتورولا بازگشته و طرفداران این برند می‌توانند به حضور آن در پرچمدار سال جاری این شرکت باشند.

در حالی که موتو زد 2 فورس از نسل پیشین خود (که حاوی ابعاد 156.3 در 76.3 میلی‌متر بود) با ابعاد 155.9 در 75.8 میلی‌متر بزرگ‌تر و عریض‌تر شده است، اما ضخامت آن بدون احتساب دوربین تنها 5.99 میلی‌متر خواهد بود. این ضخامت بسیار کم به لطف اضافه شدن یک باتری بسیار باریک‌تر به دست آمده است.

از دیگر موارد جذاب مربوط به این گوشی، باید به دوربین دوگانه پشتی، فلش دوگانه ال ای دی برای دوربین جلو و همچنین یک اسکنر اثر انگشت نونما شده اشاره کرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که موتو زد 2 فورس از یک پردازنده نسل جدید اسنپدراگون 835 بهره می‌برد. در زیر شما را به تماشای ویدیوی 360 درجه‌ای از این گوشی دعوت می‌کنیم.

ویدیو 360 درجه ای موتو زد 2 فورس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. الطفل قیمته مشخصات گوشی زدفورکس 2