کانسپت جدید گلکسی نوت 8 منتشر شد

کانسپت جدید گلکسی نوت 8 منتشر شد؛ آیا باید منتظر تحولی بزرگ باشیم؟

به احتمال زیاد، نیمه دوم سال 2017 شاهد رونمایی از نسخه بعدی برند نوت سامسونگ باشیم. در همین راستا، تصویری از کانسپت جدید گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) منتشر شده که البته بی‌شباهت به پرچمداران جدید این کمپانی نیست.

این کانسپت جدید گلکسی نوت 8 که ممکن است شاهد تایید و تولید انبوه آن باشیم، توسط طراح معروف، بنجامین گسکین (Benjamin Geskin)، آماده و رندر شده است. در طرح مفهومی گسکین، نسخه بعدی گلکسی نوت مجهز به نمایشگر گلکسی اس 8 (Galaxy S8) بوده که به احتمال زیاد توسط سامسونگ به کار گرفته خواهد شد.

محل قرارگیری S Pen در کانسپت جدید گلکسی نوت 8 مشخص نیست

بر اساس تصورات بنجامین، گلکسی Note 8 دارای صفحه نمایش Infinity Display (با نسبت صفحه 18:9)، با کیفیت 4K و اندازه 6.4 اینچی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربینی با لنزهای دوگانه در قاب پشت و اسپیکرهای استریو است. این ویژگی‌ها، محتمل‌ترین امکاناتی‌ست که انتظار می‌رود سامسونگ در محصول جدید خانواده Note خود به کار ببندد و آن را در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. البته هنوز هم مشخص نیست که محل قرارگیری S-Pen در کجای این فبلت باریک تعبیه خواهد شد. با این حال، قطعا مهندسین و طراحان خبره سامسونگ فکری به حال این سخت افزار دوست‌داشتنی و پرکاربرد خواهند کرد.

البته مشکل بزرگتر بر سر طراحی این گوشی هوشمند این است که گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S8) نیز دارای نمایشگری با همین اندازه‌ی 6.4 اینچی‌ است و به احتمال زیاد نیز قیمتی پایین‌تر از مدل بعدی نوت خواهد داشت. بنابراین، کره‌ای‌ها می‌بایست تمام تلاش خود را به کار بسته تا گلکسی نوت 8 بیشترین تفاوت را با پرچمداران سری S داشته باشد.

در ادامه، تصویری از کانسپت جدید گلکسی نوت 8 را ببینید.

کانسپت جدید گلکسی نوت 8 منتشر شد

ضمنا شما می‌توانید همه اخبار مربوط به مدل بعدی گلکسی نوت سامسونگ را با کلیک بر روی این لینک دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دمت گرم سامی منظرشم