تصویر شماتیک گوشی آیفون 8 ، وجود تاچ آی دی در بخش پشتی را تایید می‌کند

پیش از معرفی رسمی پرچمداران جدید سامسونگ، بسیاری از کاربران نسبت به انتقال سنسور اثر انگشت به بخش پشتی مشکوک بودند چرا که این سنسور همیشه در قسمت جلویی و کلید فیزیکی هوم تعبیه می‌شد. بعد از گوشی های جدید سری گلکسی S، حالا تصویری شماتیک از گوشی آیفون 8 (Apple iPhone 8) در فضای مجازی لو رفته که پیروی اپل از کره‌ای‌ها و انتقال تاچ آی دی (TouchID) به بخش پشتی را تایید می‌کند.

با اینکه شاید این خبر برای بسیاری از کاربران خوشحال‌کننده نباشد، اما بر اساس تصویر شماتیک جدیدی که از گوشی آیفون 8 به بیرون درز کرده، احتمالا سنسور تاچ آی دی از بخش جلویی به قسمت پشتی، زیر لوگوی اپل و مرکز دستگاه منتقل خواهد شد که شاید در نگاه اول چندان جذاب به نظر نرسد.

احتمال تغییر طرح پیش رو از گوشی آیفون 8 وجود دارد

یکی دیگر از موارد قابل توجه، نحوه قرارگیری سنسورهای دوربین در بخش پشتی است که بر خلاف گذشته، حالا به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته و شایعاتی که هفته گذشته در این رابطه منتشر شد را تایید می‌کنند. از طرفی، وب‌سایت 9to5Mac این تصویر شماتیک را سومین تجدید نظر اپل در “Engineering Validation Test” می‌داند و این یعنی طرح پیش رو مربوط به مراحل ابتدایی توسعه آیفون 8 بوده و خوشبختانه احتمال تغییر آن وجود دارد.

گوشی آیفون 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*