انتشار تصویر احتمالی پنل پشتی شیائومی می 6 و تایید شایعات پیشین

از مدتی قبل در جریان زمان رونمایی از شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) به عنوان پرچمدار جدید این گوشی‌ساز محبوب چینی قرار گرفته‌ایم. از آنجایی که تنها چند روز به این تاریخ باقی مانده است، هر روز شاهد انتشار تصاویر احتمالی شیائومی می 6 هستیم. طبق تجربه پیشین، می‌دانیم به هیچ عنوان نمی‌توان هیچ‌کدام از این اطلاعات افشا شده را دست کم گرفت و درصد واقعی بودن آن‌ها بالاست. گفتنی است یکی از دلایلی که کاربران را مشتاق این گوشی کرده، شکست خوردن گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از شیائومی می 6 در تست بنچمارک است. به عنوان جدیدترین سری از اطلاعات فاش شده باید به تصویر احتمالی پشت شیائومی می 6 اشاره کنیم که شایعات پیشین را تایید می‌‎کند.

اولین چیزی که در تصویر احتمالی پشت شیائومی می 6 چشم‌نوازی می‌کند، ساختار دوربین دوتایی آن است

به عنوان گوشه‌ای از مشخصات سخت افزاری این گوشی که تاکنون به دست آورده‌ایم باید به وجود 6 گیگابایت حافظه رم در کنار چیپست اسنپدراگون 835 اشاره کنیم. بنابر گفته‌های شرکت سازنده، تنها همین دو مشخصه، شیائومی می 6 را چند سر و گردن از دیگر پرچمداران چینی بالاتر قرار می‌دهند. با توجه به چیپست کار گذاشته شده، پردازنده آن هشت هسته‌ای بوده و پردازشگر گرافیکی نیز Adreno 540 در نظر گرفته شده است. در آخرین سری تصاویر فاش شده، شاهد یک دوربین اصلی دوگانه در گوشی بودیم. با مشاهده تصویر احتمالی پشت شیائومی می 6 صحت این شایعه بیشتر و بیشتر می‌شود.

روز گذشته به یک عکس در وب سایت weibo برخورد کردیم که ثبت‌کننده آن مدعی بود به پرچمدار آتی شیائومی تعلق دارد. نخستین چیزی که با مشاهده تصویر احتمالی پشت شیائومی می 6 چشم‌نوازی می‌کند، دوربین دوگانه این گوشی موبایل است که در سمت چپ آن، یک جفت فلش LED به صورت عمودی قرار گرفته‌اند.

تصویر احتمالی پشت شیائومی می 6

نه تنها با دیدن تصویر احتمالی پشت شیائومی می 6 می‌توانیم سرامیکی بودن جنس آن را حدس بزنیم، بلکه به نظر می‌رسد پنل پشتی از دو طرف دارای کمی انحنا است. وجود این دو مشخصه را پیش از این به دفعات در شایعات شنیده بودیم. در هر صورت چند روز بیشتر به تاریخ رونمایی از این پرچمدار چینی باقی نمانده است. بر اساس آن‌چه تاکنون به دست آورده‌ایم، شیائومی می 6 دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و پورت استاندارد آن یو اس بی نسخه C است. خبر خوشحال‌کننده یا ناراحت‌کننده دیگر مربوط به حذف درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری از گوشی است. وجود استانداردهای IP67 و IP68 نشان می‌دهند شیائومی می 6 در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کامل دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*