وزنیاک: اپل، گوگل و فیسبوک در سال 2075 بزرگ‌تر از حالا خواهند بود

استیو وزنیاک : اپل، گوگل و فیسبوک در سال 2075 بزرگ‌تر از حالا خواهند بود

هفته‌ی آینده قرار است مراسم کامیک کان سیلیکون ولی برگزار شد و تم اصلی این مراسم نیز پاسخ به این پرسش است که «آینده‌ی انسان‌ها: ما در سال ۲۰۷۵ در چه جایی خواهیم بود؟». این رویداد سه روزه با مشارکت استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، از بنیان‌گذاران اصلی اپل، در سال گذشته آغاز شد و قرار است در آن، دیدگاهی درباره‌ی آینده‌ی دنیای تکنولوژی و چشم‌انداز حدودا شصت‌ساله‌ی زندگی انسان‌ها به دست بیاید.

در مصاحبه‌ای که آقای وزنیاک با خبرگزاری USA Today داشته است، او بیان کرده که کمپانی‌هایی نظیر اپل، فیسبوک و گوگل تا ۵۸ سال دیگر، از این هم بزرگتر خواهند بود. او باور دارد که تا سال ۲۰۷۵، در مکان‌هایی که امروزه به شکل صحرا و بیابان دیده می‌شود، شهرهای جدیدی ساخته خواهد شد. در آن زمان دیگر مشکلی بابت مسکن وجود نخواهد داشت و با استفاده از سوئیت‌های مسکونی مخصوص، مردم می‌توانند از یک ساختار مسکونی محصور شده، به یک ساختمان دیگر مهاجرت کنند.

هوش مصنوعی تقریبا در همه جا دیده خواهد شد و مردم می‌توانند بدون مراجعه به دکتر، تشخیص‌های اولیه، نسخه‌ی درمانی و معاینه‌ی خود را دریافت کنند. سکونت و کلونی‌سازی انسان‌ها بر روی سیاره‌ی مریخ به همراهی مناطقی مخصوص زندگی شهروندان ایالات متحده‌ بر روی سطح این سیاره، موضوع دیگری است که استیو وزنیاک درباره‌ی آن صحبت کرده و حتی احتمال برقراری ارتباط بین انسان‌ها و ساکنان دیگر سیارات را نیز رد نکرده است:

درست مشابه IBM (که در سال ۱۹۱۱ تاسیس شده است) اپل نیز مدت زیادی در جهان حضور خواهد داشت. به مقدار سرمایه‌ی نقدی اپل توجه کنید (۲۴۶.۱ میلیارد دلار تا پایان آخرین دوره‌ی سه ماهه‌ی گزارش شده از سوی این کمپانی). این بسیار خنده‌دار است که تصویر کنیم اپل تا آن زمان (سال ۲۰۷۵) در جهان باقی نماند! همین شرایط برای کمپانی‌هایی نظیر گوگل و فیسبوک نیز وجود دارد. استیو وزنیاک، از بنیان‌گذاران اپل

اطلاعات مربوط به برگزاری رویداد کامیک کان سیلیکون ولی

وزنیاک: اپل، گوگل و فیسبوک در سال 2075 بزرگ‌تر از حالا خواهند بود

در رویداد کامیک کان که از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ آوریل (یکم تا سوم اردیبهشت ماه) برگزار و از هفته‌ی آینده در سیلیکون ولی آغاز میشود، حدود ۷۵ تا ۱۰۰ هزار نفر شرکت خواهند کرد. ویلیام شتنر بازیگر (William Shatner)، جان کیوسک بازیگر (John Cusack) و البته باز آلدرین (Buzz Aldrin)، فضانورد آمریکایی که موفق به قدم زدن بر روی سطح کره‌ی ماه شده است، از مهمانان ویژه‌ی این مراسم جذاب خواهند بود. یک اپلیکیشن مخصوص برای این رویداد بر روی فروشگاه‌های نرم افزاری گوگل پلی و اپ استور قرار داده شده است و افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این مراسم، بلیط‌های شرکت در رویداد کامیک کان سیلیکون ولی که در مرکز همایش‌های سن خوزه برگزار می‌شود را تهیه نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*