گلکسی اس 5 هنوز هم محبوب‌ ترین گوشی سامسونگ در آمریکا محسوب می‌شود

سامسونگ به همراه اپل و هواوی، مهم‌ترین بازیگران عرصه‌ی تولید و فروش تلفن های همراه هوشمند در جهان محسوب می‌شود و این برند کره‌ای در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا نیز معمولا پرفروش ترین اسمارت فون های بازار را به خود اختصاص می‌دهد. به تازگی گزارش جالبی منتشر شده است که نشان می‌دهد یکی از تولیدات قدیمی سامسونگ، هنوز هم محبوب ترین گوشی این کمپانی در کشور آمریکا محسوب می‌شود.

شاید به هیچ وجه تصورش را نمی‌کردید، اما گلکسی اس 5 (Galaxy S5)، یعنی پرچمدار سال ۲۰۱۴ بازار گوشی های اندرویدی، هنوز هم محبوب ترین گوشی سامسونگ در ایالات متحده به شمار می‌رود. آخرین نتایج منتشر شده در بررسی‌های موسسه‌ی تحقیقاتی KantarWordpanel که بر روی تحرکات بازار نظارت میکند، نشان می‌دهد که گلکسی اس 5 با اختصاص دادن حدود ۱۵.۶ درصد از تمام کاربران سامسونگ در ایالات متحده‌ی آمریکا، محبوب‌ترین و پرکاربرترین دیوایس این شرکت محسوب می‌شود.

گلکسی اس ۷ و اس ۶ در جایگاه‌های دوم و سوم

جالب است بدانید که برخلاف تصور اکثر کاربران، گلکسی اس ۷ با اختصاص دادن سهم ۱۱.۵ درصدی از تعداد گوشی های هوشمند سامسونگ در این کشور، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. گلکسی اس ۶ با ثبت سهم ۱۱.۴ درصدی و گلکسی اس ۷ اج نیز با سهم ۵.۸ درصدی از دیوایس‌های در دست کاربران این کشور، به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم را در جدول محبوب ترین اسمارت فون های سامسونگ در آمریکا به نام خود به ثبت رسانده‌اند.

نتایج تحقیقات KantarWordpanel نشان می‌دهد که در طول ۱۲ ماه گذشته، تقریبا ۲۸ درصد از تمام کاربران سامسونگ در کشور آمریکا، یک دیوایس جدیدتر از این کمپانی را خریداری کرده‌اند. از میان این ۲۸ درصد، بیش از ۵۲ درصد به سراغ پرچمداران جدید این سازنده‌ی کره‌ای، یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج رفته‌اند و ۱۰ درصد کاربران نیز گلکسی اس ۶ را به عنوان گوشی هوشمند جدید خود انتخاب کرده‌اند؛ باقی این جامعه‌ی آماری نیز به سراغ ۴۸ مدل دیگر از تلفن های همراه هوشمند سامسونگ رفته‌اند که نشان می‌دهد تنوع محصولات این کمپانی در رده‌ها و قیمت‌های مختلف، چگونه باعث شده است که خریداران بیشتری به سراغ فروشگاه‌های آن بیایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ولله هنوزم گوشی شیکیه.من دو سه سالی هست هنوز دارمش چند روزی بود کند شده بود یه ریسیت فاکتوری کردم شد مث روز اول.

  2. از فروشش معلوم بود.چسب ضخم

    • فروشش از بقیه اندرویدی ها بیشتر بود….این چسب زخم رو اچ تی سی در وب سایتش به این گوشی خوب نسبت داد و بعد دو سال دیدیم که نمیتونه یک میلیون دستگاه در یک سال بفروشه و الانم به این فلاکت رسیده