گوشی موبایل اچ تی سی یو

منتظر جک 3.5 میلی‌تری صدا در گوشی موبایل اچ تی سی یو نباشید!

بعد از انتشار نخستین تصاویر از گوشی موبایل اچ تی سی یو (HTC U) با اسم رمز اوشن (Ocean)، حالا یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نام کاربری “LlabTooFeR” که سابقه خوبی در لو دادن اطلاعات مربوط به محصولات این کمپانی تایوانی دارد، اطلاعات جذابی از پرچمدار آینده اچ تی سی منتشر کرده که احتمالا برای‌تان جذاب باشد.

گوشی موبایل اچ تی سی یو همراه با گواهی IP57 عرضه می‌شود

بنابر این اطلاعات، پرچمدار بعدی اچ تی سی همراه با گواهی IP57 روانه بازار خواهد شد و این یعنی دستگاه پیش رو تا عمق 1 متری (3.3 فوتی) به مدت 30 دقیقه دوام می‌آورد. به‌علاوه این گوشی در برابر ذرات جامد با اندازه بزرگ‌تر از 1 میلی‌متر مقاومت کافی خواهد داشت.

موردی دیگری که احتمالا از شنیدن آن خوشحال نمی‌شوید، پیروی اچ تی سی از اپل و موتورولا و حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون است؛ موضوعی که البته تصاویر رندر قبلی نیز آن را تایید می‌کردند.

اگرچه در این اطلاعات جدید خبری از درز مشخصات فنی نیست، اما انتظار می‌رود گوشی موبایل اچ تی سی یو با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و 2K، به تراشه اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شود. اندروید نوقا و رابط کاربری Sense 9 نیز سیستم نرم افزاری این اسمارت فون جدید را تشکیل می‌دهند.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت اچ تی سی U در دست نیست و ما تنها می‌دانیم محصول جدید تایوانی‌ها در دو نسخه مختلف با پشتیبانی از یک سیم کارت یا دو سیم کارت به صورت هم‌زمان روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*