اندروید 7.1.2 برای گوشی اکسپریا ایکس

به زودی آپدیت مفهومی اندروید 7.1.2 برای گوشی اکسپریا ایکس عرضه می‌شود

پس از استقبال کاربران از پروژه اندروید مفهومی سونی (Sony Concept for Android) مهندسان نیز به منظور انتقال تجربه‌ای متفاوت از این سیستم عامل محبوب، با قدرتی مضاعف مشغول توسعه ویرایش جدید آن بوده و از عرضه اندروید 7.1.2 برای گوشی اکسپریا ایکس (Sony Xperia X) همراه با ویژگی‌های جذاب در آینده نزدیک خبر داده‌اند.

خبری از مشکل حسگر اثر انگشت در اندروید 7.1.2 برای گوشی اکسپریا ایکس نیست

موارد بسیاری در نسخه مفهومی اندروید 7.1.2 برطرف شده که از میان آنها می‌توان به بهبود عملکرد بلوتوث، هشدارهای مصرف باتری جدید و رفع باگ‌های مختلف اشاره کرد. جالب است بدانید ویرایش 7.1.2 از سیستم عامل اندروید سبب ایجاد برخی مشکلات در عملکرد حسگر اثر انگشت گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) و برخی دستگاه‌های سری نکسوس شده بود؛ مشکلی که در آپدیت مفهومی اکسپریا ایکس وجود نخواهد داشت.

به گفته سونی یکی از ایرادهای موجود در این آپدیت، ایجاد تغییراتی در بخش “setup wizard” است که بعد از روشن شدن دستگاه تنها با در دسترس بودن وای فای کار می‌کند. هرچند، از آنجایی که اغلب کاربران از این ویژگی استفاده نمی‌کنند، احتمالا این مورد اهمیت چندانی نداشته باشد.

هم‌اکنون آپدیت مفهومی اندروید 7.1.2 آماده عرضه بوده و در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بنابر دلایل نامشخص، پروژه مفهومی سونی تنها در دسترس کاربرانی اروپایی گوشی اکسپریا ایکس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*