شخصی سازی دکمه بیکسبی گلکسی اس 8 توسط سامسونگ مسدود شد

از این پس کاربران امکان شخصی‌ سازی دکمه بیکسبی گلکسی اس 8 را نخواهند داشت

پیش از این، امکان شخصی سازی دکمه بیکسبی گوشی های گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) توسط کاربران امکان‌پذیر بود. بدین ترتیب، صاحب گوشی با زدن این دکمه، به اپلیکیشن دلخواه خود دسترسی پیدا می‌کرد.

چند هفته پس از معرفی رسمی گوشی های پرچمدار، سامسونگ اعلام کرد که امکان شخصی سازی دکمه بیکسبی در این محصولات و انجام عملکردهایی غیر از فراخوانی دستیار مجازی سامسونگ را مسدود کرده است. قبلا با نصب یک نرم افزار، امکان تغییر عملکرد این دکمه کاربردی توسط کاربر وجود داشت؛ یعنی به جای اینکه دستیار صوتی سامسونگ را باز کند، می‌توانست تعیین شود که اپلیکیشن‌هایی مانند دوربین، گوگل اسیستنت و یا سایر موارد دلخواه باز شوند.

شخصی سازی دکمه بیکسبی از ویژگی‌های مورد علاقه کاربران است

اخیرا مطلبی در وب‌سایت XDA Developers قرار داده شده و خبر از آپدیت فریمور گلکسی اس 8 و جلوگیری از شخصی سازی دکمه بیکسبی در این گوشی موبایل داده است. پیش از این، کاربران می‌توانستند عملکرد پیش‌فرض این دکمه را تغییر دهند که با عرضه آپدیت گلکسی اس 8 ، از این امکان جلوگیری شده است. این در حالی‌ست که هنوز پرچمداران سامسونگ در همه‌جای دنیا عرضه نشده و بسیاری از کاربران حرفه‌ای‌تر از امکاناتی این‌چنینی استقبال می‌کنند.

شخصی سازی دکمه بیکسبی گلکسی اس 8  توسط سامسونگ مسدود شد

همانطور که می‌دانید، بنا به گفته سامسونگ، سرویس بیکسبی Voice گلکسی اس 8 فعلا در دسترس کاربران نخواهد بود؛ سرویسی که هسته اصلی و محوری دستیارانی مانند سیری و گوگل اسیستنت است. بدون Voice، بیکسبی به سرویسی مانند BlinkFeed اچ تی سی و یا خدمات جانبی گوگل ناو (Google Now) تبدیل خواهد شد.

شما می‌توانید بیکسبی را در صفحه اصلی گوشی ببندید؛ اما امکان غیر فعال کردن کلی آن را نخواهید داشت. زدن دکمه بیکسبی همیشه شما را به صفحه اصلی این سرویس منتقل خواهد کرد. تنها تفاوتی که ایجاد شده این است که از این پس با زدن این دکمه نرم افزارهایی دیگر اجرا نخواهند شد و سامسونگ اصرار دارد که همان دستیار مجازی خود مبتنی بر هوش مصنوعی قدرتمند بالا فراخوان شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*