شیائومی می 6 معرفی شد؛ دوربین دوگانه در کنار پردازنده‌ای قدرتمند

ساعاتی پیش، گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) معرفی شد. این محصول به دوربینی دوگانه مجهز بوده و با قدرت گرفتن از پردازنده اسنپدراگون 835 می‌تواند به عنوان پرچمدار جدید شیائومی ایفای نقش کند.

در حالی که در سال‌های اخیر شاهد عرضه محصولاتی با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا از این کمپانی چینی بوده‌ایم، این بار نیز شیائومی پا را فراتر گذاشته و با تاکید بر استفاده از کیفیت بالا در طراحی و ساخت گوشی شیائومی می 6 ، یک قدم به غول‌های دنیای تکنولوژی نزدیکتر شده است. شیائومی Mi 6 مجهز به گوشه‌هایی خمیده در قاب‌های شیشه‌ای جلو و عقب بوده و فریم‌های اطراف آن نیز با به‌کارگیری بیش از 40 عملیات طی 12 روز ساخته و پرداخته شده است. کمپانی سازنده در محصول جدید خود تاکید زیادی بر زیبایی ظاهری اسمارت فون داشته به طوری که خطوط آنتن و شیار سیم‌کارت را در مکانی مناسب‌تر از قبل قرار داده است.

نسخه‌ای انحصاری نیز از گوشی شیائومی می 6 معرفی شد که قاب پشتی آن از جنس سرامیک بوده و دور هر دو لنز عقب، حلقه‌هایی از جنس طلای 18 عیار به کار رفته است.

مشخصات گوشی شیائومی می 6

در قاب پشتی گوشی دوربینی با دو لنز هم‌تراز قرار داده شده که به دلیل زیبایی کار، شاهد برآمدگی در اطراف آنها نیستیم. این دوربین شامل دو لنز با رزولوشن 12 مگاپیکسل است که یکی از آنها لنزی واید بوده و دیگری -همانند آنچه در آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) شاهدیم- دارای زاویه‌ای تله (Tele) و مجهز به عکاسی در حالت پورتره هست. علاوه بر این، دوربین شیائومی می 6 از قابلیت تثبیت اپتیکال تصویر چهارمحوره نیز برخوردار است.

در زیر قاب گوشی شیائومی می 6 از چیپست قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون 835 به همراه 6 گیگابایت رم استفاده شده و در گزینه‌هایی با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی موجود خواهند بود. اندازه صفحه نمایش این محصول نیز 5.15 اینچ بوده و رزولوشنی 1080 پیکسلی را ارائه می‌دهد. شیائومی تصمیم گرفته تا جک 3.5 میلیمتری را در پرچمدار جدیدش حذف کند اما به جای آن، از اسپیکرهای استریو استفاده کرده است.

گوشی شیائومی می 6 Xiaomi Mi 6 (6)

شیائومی Mi 6 از باتری قدرتمند 3350 میلی‌آمپر ساعتی بهره برده و اسکنر اثر انگشت آن نیز در زیر دکمه هوم در پنل جلویی قرار داده شده است.

قیمت و زمان عرضه

طبق اعلام رسمی، جدیدترین محصول شیائومی در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز در نسخه 64 گیگابایتی، 2499 یوان چین (معادل 360 دلار) خواهد بود. این در حالی‌ست که نسخه 128 گیگابایتی آن 2899 یوان (420 دلار) و محصول انحصاری و سرامیکی می 6 نیز با قیمت 2999 یوان (435 دلار) به فروش خواهد رسید.

در ادامه، گالری تصاویر این گوشی موبایل را مشاهده خواهید کرد:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با سلام و عرض خسته نباشید.
    من نسبت به خرید این گوشی دو دل هستم لطفا جوابم رو بدید.
    1- این گوشی خدمات پس از فروشش چطوریه؟
    2- اگه باتری گوشی خراب شد از کجا باید باتریش رو بخریم؟

  2. نقره ایش از بقیشون قشنگتره

  3. اینفرارد نداره؟؟؟؟؟؟!!:( 🙁 🙁