قیمت شیائومی می 6

زمان عرضه و قیمت شیائومی می 6 اعلام شد

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام ظهر امروز بود که گوشی جدید شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) با سخت افزاری قدرتمند به صورت رسمی رونمایی شد تا حتی بزرگ‌ترین سازندگان تلفن های هوشمند نیز خود را برای رقابت آماده کنند.علاوه بر این، حالا زمان عرضه و قیمت شیائومی می 6 نیز اعلام شده است.

پرچمدار جدید شیائومی با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت حافظه رم، قدرت بسیار بالایی در پردازش اطلاعات داشته و قرار است همانند بسیاری از گوشی های هوشمند موجود، در دو نوع 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار شود. به علاوه حالا دوربین دوگانه این گوشی با تجهیز شدن به لنزهای تله فوتو، شیائومی می 6 را به یکی از رقبای اصلی آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) تبدیل می‌کند. مورد دیگری که شاید از شنیدن آن خوشحال نشوید، پیروی سازندگان از شرکت‌هایی همچون اپل و موتورولا و حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا است. در عوض، احتمالا اسپیکرهای استریو شیائومی می 6، یک امتیاز مثبت برای این گوشی قدرتمند چینی محسوب شوند.

زمان عرضه و قیمت شیائومی می 6

پرچمدار جدید شیائومی قرار است با رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نقره‌ای از تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 363 و 421 دلار وارد بازار کشور چین شود. همچنین مدل مخصوص این گوشی با بدنه سرامیکی و فریم طلایی نیز 436 دلار قیمت خواهد داشت. متاسفانه هنوز زمان عرضه جهانی Mi 6 مشخص نشده و احتمالا نسخه جهانی آن 20 تا 30 درصد گران‌تر از نسخه مخصوص بازار چین باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*