شرایط فروش محصولات جدید رنو

شرکت نگین خودرو شرایط فروش محصولات جدید رنو را اعلام کرد

شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه در ایران، شرایط فروش خودروهای جدید رنو سیمبل (Symbol)، رنو داستر (Duster)، رنو تلیسمان (Talisman) و رنو کولئوس (Koleos) را اعلام کرد. این چهار خودرو، محصولات جدیدی هستند که به تازگی وارد کشورمان شده و با شرایط مختلف در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت. در ادامه، شرایط فروش محصولات جدید رنو در ایران را مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش محصولات جدید رنو (فروردین 96)

شرایط فروش چهار خودروی Symbol، Duster، Talisman و Koleos در بخشنامه جدید شرکت نگین خودرو اعلام شده است. بر این اساس، خودروی رنو سیمبل 2016 نسخه PE با قیمت 47 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد و در صورت خرید نقدی، تخفیف 4 میلیون تومانی برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد. علاوه بر آن، امکان خرید اقساطی این خودرو با پیش پرداخت 27 میلیون و 300 هزار تومانی نیز وجود دارد. بازپرداخت یک‌ساله اقساط، معاف از کارمزد بوده و در بازپرداخت 24 ماهه هم کارمزد 14 درصدی تعیین شده است.

شرایط فروش محصولات جدید رنو

رنو سیمبل

همچنین خودروی رنو داستر تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل مدل 2017 با شرایط اقساطی بدون بهره با بازپرداخت 12 و 10 ماهه به فروش می‌رسد. نسخه PE مدل 2016 رنو داستر نیز با قیمت 99 میلیون و 900 هزار تومان و با تخفیف 4 میلیون تومانی در صورت پرداخت نقدی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. فروش اقساطی بدون بهره 12 ماهه با وام 55 میلیون تومانی هم برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش محصولات جدید رنو

رنو داستر

رنو داستر 2017 تک دیفرانسیل نیز با قیمت 111 میلیون تومانی به فروش خواهد رسید و خریداران می‌توانند از تخفیف 5 میلیون تومانی در صورت خرید نقدی بهره‌مند شوند. داستر دو دیفرانسیل 119 میلیون تومانی نیز همراه با تخفیف 3 میلیون تومانی شرکت نگین خودرو عرضه خواهد شد. گفتنیست که تمامی خودروهای ذکر شده به صورت فوری، 30 روزه و یا 60 روزه به مشتریان تحویل داده می‌شود.

شرایط فروش محصولات جدید رنو

رنو کولئوس

همین‌طور خودروی رنو تلیسمان E3 مدل 2017 با قیمت 189 میلیون و 500 هزار تومان، فروخته خواهد شد. مشتریان در صورت خرید اقساطی نیز باید 90 میلیون تومان را در ابتدا پرداخت کنند و از سود مشارکت 16 درصد و سود انصراف 14 درصدی بهره ببرند. موعد تحویل این سدان لوکس فرانسوی، 60 روز اعلام شده است.

شرایط فروش محصولات جدید رنو

رنو تلیسمان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شونصد برابر قیمت اصلی می فروشن، حالا صدجور شرایط فلان میذارن! قیمتش درست کنین مردم میان میخرن

  2. سلام قیمت رنو سیمبیل مطمعنید47ملیون هس؟