قیمت تبلت گلکسی بوک

زمان عرضه و قیمت تبلت گلکسی بوک مشخص شد

در نمایشگاه MWC 2017 بزرگترین غایب در بخش گوشی موبایل سامسونگ بود، چرا که این شرکت تصمیم گرفت پرچمداران جدید خود را در زمانی بعد از این رویداد معرفی کند. در عوض غول کره‌ای، با تبلت دوکاره و ویندوزی گلکسی بوک (Galaxy Book) علاوه بر تبلت اندرویدی گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) در این رویداد مهم حضور پیدا کرد. تبلت هیبریدی سامسونگ، به طور واضح در پاسخ به محصولات سری سرفیس پرو (Surface Pro) مایکروسافت عرضه شده است. بعد از مدت‌ها انتظار و انجام مقایسه‌های مختلف بر روی این محصول، سامسونگ اخیرا اطلاعات بیشتری درباره زمان عرضه و قیمت تبلت گلکسی بوک در اختیار ما قرار داده است.

پیش از همه باید بدانید گلکسی بوک، در دو مدل متفاوت 10.6 و 12 اینچی عرضه خواهد شد. قیمت تبلت گلکسی بوک 10.6 اینچی 629.99 دلار بوده و خبری از قابلیت اتصال سیم کارت به آن نیست و تنها از طریق اتصال وای فای می‌توان به اینترنت دسترسی پیدا کرد. کاربران علاقه‌مند به خرید این دستگاه می‌توانند از روز بیست و یکم آوریل (اول اردیبهشت) و از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ، برای پیش خرید تبلت گلکسی بوک اقدام کنند. زمان عرضه محصولات سفارش داده شده، تاریخ بیست و یکم می (سی و یکم اردیبهشت) خواهد بود.

قیمت تبلت گلکسی بوک

قیمت تبلت گلکسی بوک دارای اندازه صفحه نمایش 12 اینچی، برای نسخه بدون قابلیت اتصال سیم کارت آن هزار و صد و بیست و نه دلار است. اگرچه تاریخ آغاز پیش فروش آن از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ، کمی دیرتر از بیست و یکم آوریل است، اما زمان عرضه محصولات همان بیست و یکم ماه می خواهد بود.

اگر کاربران مایل به استفاده از شبکه موبایل LTE در تبلت گلکسی بوک خود هستند، این قابلیت تنها در یک نسخه جداگانه مدل 12 اینچی گنجانده شده است. قیمت تبلت گلکسی بوک دارای قابلیت اتصال سیم کارت هزار و دویست و نود و نه دلار بوده و از تاریخ بیست و یکم آوریل، تحت اپراتور ورایزن در دسترس خواهد بود. فراموش نکنید علت تفاوت قیمت مدل‌های 10.6 و 12 تبلت گلکسی بوک، تنها وجود یک اختلاف کوچک در اندازه صفحه نمایش آن‌ها نبوده و مشخصات سخت افزاری آن‌ها نیز کاملا با یکدیگر متفاوت است.

قیمت تبلت گلکسی بوک

قیمت تبلت گلکسی بوک ، بر اساس مدل‌ها و نسخه‌های مختلف آن متفاوت است

همان‌طور که از قیمت تبلت گلکسی بوک دارای اندازه 10.6 اینچ مشخص است، این محصول یک تبلت ویندوزی میان‌رده بوده و در آن از پردازنده Core m3 اینتل، 4 گیگابایت حافظه رم و یک باتری 30.4 وات ساعتی استفاده شده است. در این مدل، خبری از پنل‌های معروف AMOLED سامسونگ نبوده و یک صفحه نمایش لمسی از نوع TFT در آن به کار رفته است. در عوض، مدل 12 اینچی دارای یک پنل سوپر AMOLED بوده و شاهد به کار رفتن پردازنده بسیار قدرتمند Core i5 شرکت اینتل در آن هستیم. مدل 12 اینچی گلکسی بوک، دارای 8 گیگابایت حافظه رم بوده و ظرفیت داخلی آن نیز 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است. یک باتری 39.04 وات ساعتی وظیفه نیرورسانی به دستگاه را بر عهده دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*