تست مقاومت گلکسی اس 8

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی اس 8 در برابر خط، آتش و خم‌شدن

کانال یوتیوب JerryRig Everything که توسط کاربری با نام زاک (Zack) مدیریت می‌شود، در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. صاحب این کانال، بدون طرفداری از برندی خاص برترین گوشی های موبایل معرفی شده را خیلی زود تهیه کرده و آن‌ها را از زیر تیغ می‌گذراند. هدف اصلی وی، پی بردن به میزان مقاومت محصولات رده بالای دنیای گوشی های هوشمند است. نکته مهم اینجاست که تمامی پرچمداران مخصوصا جدیدترین و پرطرفدارترین محصول معرفی شده یعنی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) شرکت سامسونگ، دارای قیمت‌های فوق‌العاده بالایی هستند، به همین دلیل استرس ناشی از آسیب‌دیدگی دستگاه بعد از خرید آن، کاربران را رها نمی‌کند. با مشاهده ویدیوی تست مقاومت گلکسی اس 8 بیشتر به میزان مقاومت آن در برابر آسیب‌های احتمالی پی می‌برید.

نتیجه تست مقاومت گلکسی اس 8 به کاربران این گوشی موبایل دلگرمی می‌دهد

همانند دیگر گوشی های موبایل، زاک تست مقاومت گلکسی اس 8 را با خط و خش انداختن بر روی صفحه نمایش آن آغاز می‌کند. در یک سیستم مشخص، میزان مقاومت صفحه نمایش در برابر خط و خش بین اعداد صفر تا ده تعیین می‌‌شود. از آنجایی که پنل سوپر AMOLED گلکسی اس 8 توسط شیشه‌های محافظ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود، زاک نتوانست به راحتی به خواسته خود برسد و همانطور که از قبل نیز انتظار داشتیم، صفحه نمایش این گوشی موبایل سرانجام با رسیدن به درجه سختی 6 خط برداشت. پنجره مشبک خروجی صدای گوشی از فلز ساخته شده و مقاومت قابل قبولی دارد، با این حال محل قرارگیری آن کمی عجیب به نظر می‌رسد.

تست مقاومت گلکسی اس 8

بعد از نابودی نصفه و نیمه صفحه نمایش، به سراغ پنل پشتی می‌رویم، جایی که دوربین کمی برجسته‌شده دستگاه در آن مشاهده می‌شود. اگرچه اطراف دوربین به وسیله فلز محافظت می‌شود، اما فلاش LED در زیر شیشه پنل پشتی بدنه قرار گرفته است. در قسمت‌های بعدی ویدیوی تست مقاومت گلکسی اس 8 می‌توان میزان مقاومت این گوشی موبایل در برابر شعله آتش مستقیم را مشاهده کرد. هیچ توضیحی درباره این بخش نمی‌توان داد و بهتر است قضاوت را به شما بسپاریم.

یکی دیگر از قسمت‌های تست مقاومت گلکسی اس 8 مربوط به ارزیابی میزان مقاومت آن در برابر خم‌شدگی است. خوشبختانه بر خلاف بسیاری دیگر از گوشی های موبایل که همواره بعد از اعمال کمی فشار از سوی زاک سریعا کمر خم می‌کنند، گلکسی اس 8 محکم و استوار در برابر بیشترین فشار ممکن مقاومت کرد، پس هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید فشار و ضربه دو موضوع جدا از یکدیگر هستند، به همین دلیل توانایی بالای شیشه فشرده‌شده گلکسی اس 8 در برابر فشار، به معنی توانایی آن در برابر دفع ضربه نیست. در هر صورت می‌دانیم شیشه، در صورت وارد آمدن ضربه ترک برمی‌دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بی همتا و بی رقیب