گوشی آنر 9 هواوی

رندر جدیدی از گوشی آنر 9 هواوی منتشر شد

پس از رونمایی سامسونگ از کهکشانی‌های جدید خود – گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس – روند انتشار مقالات و شایعات مربوط به این محصولات متوقف شده است و شاهد درز رندر محصولات شرکت‌های مختلفی هستیم. مدتی است که منتظر عرضه نسل جدید از سری آنر کمپانی هواوی هستیم و حالا رندر جدیدی از گوشی آنر 9 هواوی (Honor 9) در فضای مجازی منتشر شده است.

در این رندر جدید منتشر شده از گوشی آنر 9 هواوی می‌توانیم نمایی از طراحی نهایی آن را مشاهده کنیم؛ البته امکان بروز تغییرات تا عرضه نهایی محصول نیز وجود دارد. بهتر است به بررسی و مقایسه این رندر جدید با گوشی آنر 8 بپردازیم.

ابتدا به تفاوت‌های این دو نسل متفاوت از محصولات سری آنر بپردازیم (هرچند تعدادشان زیاد نیست)؛ حسگر اثر انگشت حالا در پایین صفحه نمایش تعبیه شده است و شکل و شمایلی مشابه با حسگر گوشی هواوی پی 10 دارد. با توجه به نحوه انعکاس نور در پنل پشتی دستگاه، شاهد تغییراتی در طراحی بدنه محصول خواهیم بود. این مورد در پنل جلویی نیز تا حدی دیده می‌شود، هرچند خمیدگی این بخش کمتر از پنل پشتی خواهد بود. به نظر می‌رسد همه شرکت‌ها (به خصوص سامسونگ) متوجه شده‌اند که خمیدگی بیش از حد پنل جلوی محصولات، آنچنان ضروری نیست.

گوشی آنر 9 هواوی

اگر آنر حسگر اثر انگشت را به بخش جلو منتقل کرده باشد، دیگر خبری از دکمه هوشمند (Smart Key) در این محصول نخواهد بود، قابلیتی که به عنوان یکی از نکات مثبت گوشی آنر 8 شناخته می‌شد. کارکرد این دکمه بر اساس نیاز کاربر، قابلیت شخصی‌سازی دارد و می‌توان از آن برای اموری همچون ثبت تصویر، روشن کردن نور فلش دوربین یا اجرای یک اپلیکیشن خاص استفاده کرد.

با اینکه رندر منتشر شده از گوشی آنر 9 هواوی حقیقی به نظر می‌رسد، اما هنوز هم نمی‌توانیم پیرامون محل قرارگیری حسگرها اظهار نظر قطعی داشته باشیم. با بررسی دقیق این تصویر متوجه شدیم شاید توسط کاربران یا رسانه خاصی مطابق با پیش‌بینی‌های مختلف طراحی شده باشد. دوربین دوگانه در پشت، دوربین جلو و سنسورهای مجاورت کاملا مشابه با گوشی آنر 8 در این رندر قرار گرفته‌اند. حتی طراحی سنسورها نیز تفاوت زیادی با هم ندارد.

سنسورهای گوشی آنر 9 هواوی کاملا مشابه با آنر 8 خواهند بود؟

یکی دیگر از نکات قابل توجه در تصویر بالا، دکمه‌های ولوم و پاور گوشی هستند که دستخوش هیچ تغییری به نسبت قبل نشده‌اند. در انتهای پنل پشتی دستگاه عبارتی هک شده است که علاوه بر ناخوانا بودن، به زبان چینی آورده شده است.

با بررسی تمامی این نکات تنها می‌توان به دو نتیجه‌گیری احتمالی رسید: یا این رندر از گوشی آنر 9 هواوی تقلبی است یا این تصویر (اگر واقعی باشد) طراحی نهایی محصول را به تصویر نکشیده است. احتمال دارد در تصویر بالا نسخه‌ای از گوشی آنر 8 قرار گرفته باشد که بنا به دلایلی روانه بازار نشده است و شاید به هیچ وجه رونمایی نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*