مدل 2017 گوشی موتو ایکس

باز هم تصاویری جدید از مدل 2017 گوشی موتو ایکس به بیرون درز کرد

بعد از لو رفتن مشخصات فنی مدل 2017 گوشی موتو ایکس (Motorola Moto X 2017)، اسمارت فون میان رده موتورولا در ویدیوی رسمی این شرکت نمایش داده شد تا کاربران خود را برای معرفی یک محصول جدید آماده کنند. بعد از گذشته دو هفته، حالا شاهد درز تصاویری جدید هستیم که مثل قبل این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهد.

متاسفانه این تصاویر، اطلاعات تازه‌ای را در اختیارمان قرار نمی‌دهند و با زوایه‌ای تقریبا برابر با عکس‌های قبلی ثبت شده‌اند. به هر صورت در ماه‌های اخیر اطلاعات بسیاری در رابطه با مدل 2017 گوشی موتو ایکس منتشر شده و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده، محصول جدید موتورولا رسما معرفی شود.

احتمالا مدل 2017 گوشی موتو ایکس در دو نسخه مختلف تولید شود

بنابر اطلاعات قبلی، احتمالا مدل 2017 گوشی موتو ایکس همراه با صفحه نمایش 5.5 اینچی، تراشه اسنپدراگون 625، حاقظه داخلی 32 گیگابایتی و 3 گیگابایت حافظه رم به فروش خواهد رسید. هرچند، دستگاه پیش رو در واقع مدل 4 گیگابایتی این گوشی را نشان می‌دهد؛ در نتیجه این احتمال وجود دارد که گوشی آینده موتورولا در چند مدل مختلف روانه بازار شود. مورد قابل توجه دیگر، تجهیز نسل جدید این اسمارت فون به سیستم دوربین دوگانه است که احتمالا چنین خبری، علاقه‌مندان به عکاسی را خوشحال خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های جدید مدل 2017 گوشی موتو ایکس را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*