به نظر شما زشت ترین گوشی پرچمدار سامسونگ کدام است؟

سامسونگ طی سال‌های اخیر، محصولاتش را بیشتر با هدف خوش‌دست بودن طراحی کرده تا اینکه به فکر زیبایی آنها باشد. در واقع، گویا به آخرین چیزی که فکر کرده، تغییر در ظاهر اسمارت فون ها و عرضه موبایلی متفاوت با مدل قبلی‌ست. اما به نظر شما، زشت ترین گوشی سامسونگ در بین پرچمداران این کمپانی کدام است؟

شاید کلمه «زشت»، کلمه مناسبی نباشد اما بیایید این واقعیت را بپذیریم که سامسونگ تا قبل از گلکسی اس 6 (Galaxy S6) و گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 Edge) زمان کمی را صرف زیبایی ظاهری در طراحی گوشی های پرچمدارش کرده است. در واقع، گوشی های سامسونگ با تاکید زیادی بر ارگونومی و خوش‌دست بودن طراحی شده‌اند و از سوی دیگر، همانند محصولاتی مانند HTC یا حتی آیفون، ظاهر خسته‌کننده و تکراری خود را در طول سال‌های اخیر حفظ کرده‌اند.

شاید بتوان گوشی گلکسی اس 5 (Samsung Galaxy S5) با قابی طرح‌دار از جنس پلاستیک را یکی از مهمترین دلایل لزوم ساخت یک موبایل با بدنه‌ای فلزی و شیشه‌ای و طراحی محصولی متفاوت مانند گلکسی S6 دانست. اما به نظر می‌رسد طراحی گلکسی اس 3 (Galaxy S III) با شعار «طراحی‌شده برای انسان» نقطه آغازین سقوط و افول سامسونگ در ساخت یک گوشی موبایل باشد. بیشتر کارشناسان بر این باورند که طراحی گلکسی S III سامسونگ تلاش این شرکت سازنده برای عدم کپی‌برداری از ظاهر آیفون اپل بود؛ شاید تنها فکر سامسونگ در هنگام طراحی این گوشی موبایل، این بود که «مانند آیفون نباشد» و احتمالا همین وسواس بیش از حد باعث شد تا با محصولی بسیار نچسب و نازیبا مواجه شویم.

زشت ترین گوشی سامسونگ را شما انتخاب کنید! (نظرسنجی)

سامسونگ گلکسی اس 3

آیا گلکسی اس 8 زشت ترین گوشی سامسونگ است؟

اما متاسفانه طراحی گلکسی اس 3 از رده خارج نشد و سامسونگ رگه‌هایی از آن را تا گلکسی اس 7 (Galaxy S7) دنبال کرده و در آن به کار برد. اما ساخت محصولاتی مانند گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) با لبه‌هایی خمیده و ظاهری نسبتا متفاوت، نظر کاربران را کمی به سمت خود جلب کرد تا اینکه بالاخره سامسونگ با طراحی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) مرزهای طراحی اسمارت فون را جابه‌جا و محصولاتی کاملا متفاوت عرضه کرد. در واقع، طراحی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) به قدری زیباست که خوانندگان گجت نیوز ممکن است در انتخاب زشت ترین گوشی سامسونگ از بین پرچمداران سری S آنها را نادیده بگیرند.

شما بگویید؛ گلکسی اس 3 با آن طراحی «انسانی» خود یا گلکسی اس 5 با سوراخ‌هایی در قاب پلاستیکی عقب؟ یا شاید هم این دو محصول از نظر شما زیبا باشند و مقام زشت ترین گوشی سامسونگ را به گلکسی اس اورجینال (Galaxy S) با ظاهری شبیه به آیفون می‌دهید؟ نظر شما در خصوص گلکسی اس 2 (Galaxy S II) چیست؟

در ادامه تصاویر تمام گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ را مشاهده خواهید کرد :

در نظرسنجی امروز ما شرکت کرده و زشت ترین گوشی سامسونگ را از بین پرچمداران سری S این کمپانی انتخاب کنید. در پایان نیز به ما بگویید چرا انتخابی که کرده‌اید را زشت می‌دانید؟

اما آیا به نظر شما محصولات سامسونگ زیبا هستند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

24 دیدگاه

  1. بدون شک گلکسی اس 2 یک گوشی خیلی زیبا و باکلاس بود مخصوصا رنگ سفیدش

  2. عکسی که از اس تری تو توضیحات هس اشتباهه و اس تری اصلا این شکلی نیستو واقعا میشه گفت قشنگه.تو زمان خودش همه ی دنیا ارزو داشتن همچین گوشی خوشگلی رو داشتن.با این وجود هنوزم گوشی قشنگیه و از زیباییش کم نشده

  3. هر کدوم تو زمان خودش خوشگل بوده چند سال دیگه همین اس8 میشه زشت ترین ایفون ک از 4تا الان یه شکل بوده فقط اندازش بزرگ تر شده یا ال جی سونی ک اصلا جلوه نداره همشونم از اندروید خام گوگل دارن استفاده میکنن

  4. سلام من یه سوال دارم خواهشا صادقانه بگین
    چرا گدجت نیوز اینقدر بر روی سامسونگ و ال جی مانور میده در حالی که دنیای موبایل خیلی متنوع تر هست؟؟
    ؟؟
    ؟؟

  5. صندل بابام از اینا خوشکلتره

  6. سلام من به شخصه حالم ازمحصولات سامسونگ بهم میخوره نه ال جی ونه سامسونگ به گرد پای سونی نمیرسند واغلب این برند هادر ایران چینی ویتنامی و…هستند البته گوشی من سونی نیست p990 سالار همه گوشی های قدیمی

  7. من همیشه تو ذهنم بود چقدر شبیه هم میسازه سامسونگ ولی الان که کنار هم هستن خیلی فرق دارن ولی خب این دکمه هومش خیلی رو مخ بود ولی زشترینش S5 بود واقعا زشته نسبت به تاریخی که ساخته شده ، اون قدیمیا به هشون حرجی نیست اون موقع همین انتظارو بیشتر نمیشه داشت ازشون

  8. به نظر من زیباترین گلگسی همون s7 edge بود واقعا هنوز هم خیلی گوشیه خوشکلیه

  9. بچه نظرتون چیه یه نظر سنجی بداره بین زشت ترین و زیباترین گوشی های حال حاضر دنیا؟؟بین همه گوشی ها مثلا.

  10. اما آیا به نظر شما محصولات سامسونگ زیبا هستند؟

    خیر

  11. اول خط میدین ک زشت ترین کدومه بعد رای میگیرین؟؟ :)))
    جالبه ک قبل خوندن هم خودم به گلکسی اس 3 رای داده بودم!!

    • اگر دقت کنید و مطلب رو دقیق بخونید می‌بینید هدف از آوردن نام گلکسی اس 3 این بود که بگیم از این مدل به بعد تا S7 همگی طراحی مبتنی بر S3 دارن.
      سپاس از حضورتون

  12. همه که شبیه همن!!
    اس8 هم به نظرم جالب نیست ،وجود حاشیه برا راحتی کار و استحکام ضروریه

  13. اس 5 واقعا عقب گرد بود…

  14. فکر کنم کسانی هم که رای دادن متوجه هستن که باید زمان رو در نظر بگیرن. من از طراحی اس ۳ حتی در زمان خودش اصلا خوشم نیومد

  15. گوشیهای پرچمدار هواوی و اچ تی سی از همه گوشیها قشنگ تر هستن . پرچمدارهای ال جی هم زیبا نیستن .
    دلیل زشتی S8 صفحه دراز و شیب دار اونه .
    S6 پلاس زیباترین گوشی سری S است .

  16. اتفاقا این بحثیه که منم همیشه بهش فکر میکردم که چرا سامسونگ با وجود قدرت بالا عیچوقت طراحی خوبی نداره و خودمم تا حالا اصلا رغبت نمیکردم سامسونگ بگیرم اما گلکسی اس ۸ دیگه بدجوری داره منو تحریک میکنه لامصب!!!

  17. ولی بین زشت و زشتر s3 از همه زشتره

  18. این نظرسنجی اصلا درست نیست هر گوشی تو زمان خودش قشنگ بود و مقایسه گوش های گذشته با آینده کار منصفانه ای نیست. مثلا گلکسی اس۲ در زمان خودش بهترین وقشنگ ترین طراحی رو داشت با اون ضخامت مثال زدنیش و صفحه نمایش بزرگ اون زمان ، شاهکار بود .

  19. این نظرسنجی رو درباره پرچمدارای حاضر برارید

    گوشی هایی که مردم تو این نظرسنجی رای به زشتی اونا دادن شاید تو زمان خودشون از زیباترین ها بودن