پشتیبانی از زبان فارسی در واتس اپ + دانلود نسخه جدید

پشتیبانی از زبان فارسی به واتس اپ اضافه شد و از این پس کاربران نسخه آی او اس (iOS) این اپلیکیشن (Whatsapp) می توانند از زبان فارسی در آن لذت ببرند.

برخلاف بسیاری از پیام‌رسان‌ها که فقط در نقاط مختلفی از دنیا طرفدار دارند، محبوبیت واتس اپ جهانی است. بعد از خریده‌شدن این پیام‌رسان توسط فیس بوک، قابلیت‌هایی زیادی به آن افزوده شدند که مهمترین آن‌ها را باید قابلیت برقراری تماس صوتی دانست. اگرچه قطب اصلی پیام‌رسانی در کشور ما تلگرام است، اما همچنان کاربران زیادی در ایران از این پیام‌رسان قدرتمند و قدیمی استفاده می‌کنند. شاید با افزوده شدن زبان فارسی در واتس اپ مجددا شاهد افزایش تعداد کاربران این پیام‌رسان باشیم.

به‌روزرسانی جدید واتس اپ مدتی قبل بر روی فروشگاه اپل قرار گرفت. با خواندن قابلیت‌های جدید افزوده شده به این نسخه به نکته جالبی برخورد می‌کنیم. پشتیبانی از زبان فارسی در واتس اپ ، به عنوان پیام‌رسانی که تعداد کاربران آن مرز یک میلیارد نفر را رد کرده، بسیار شگفت‌انگیز است.

زبان فارسی در واتس اپ

پشتیبانی از زبان فارسی در واتس اپ اندروید

اگرچه بعد از مدت‌ها درخواست کاربران اکنون شاهد افزوده شدن پشتیبانی از زبان فارسی در واتس اپ آی او اس هستیم، اما نسخه اندرویدی این پیام‌رسان حدود دو سال قبل این به‌روزرسانی را دریافت کرد تا شمار زبان‌های پشتیبانی شده توسط آن به 46 مورد برسند. در ادامه می‌توانید با استفاده از باکس زیر نسخه اندرویدی و یا آی او اسی پیام‌رسان واتس اپ را دریافت کنید.

برای دانلود نسخه اندروید ، آی او اس کلیک کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*