قیمت ال جی ایکس پاور 2

زمان عرضه و قیمت ال جی ایکس پاور 2 مشخص شد؛ میان‌رده ارزشمند با باتری 4500 میلی‌آمپری

در نمایشگاه MWC 2017 شاهد معرفی گوشی موبایل ال جی ایکس پاور 2 (LG X Power 2) بودیم، محصولی میان‌رده که به نسبت قیمتش، دوربین، سخت افزار، رم، پردازنده و همچنین صفحه نمایش بسیار بزرگ و خوبی را به کاربران ارائه می‌کند. با گذشت چند ماه از زمان رونمایی، اکنون شاهد انتشار زمان عرضه و قیمت ال جی ایکس پاور 2 هستیم.

به عنوان یکی از بهترین گوشی های موبایل میان‌رده معرفی شده در کنگره جهانی موبایل باید به ال جی ایکس پاور 2 اشاره کنیم که زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است. اگرچه ال جی تصمیم دارد این محصول را به بازارهای تمامی کشورها عرضه کند، اما ساکنین کره جنوبی نخستین افراد قادر به خرید این محصول هستند. بر اساس گفته‌های رسانه‌های کره‌ای، شرکت سازنده قیمت ال جی ایکس پاور 2 را 265 دلار تعیین کرده و تمامی اپراتورهای اصلی کره جنویی، با فرا رسیدن ماه ژوئن (خرداد یا تیر) عرضه آن را آغاز خواهند کرد.

قیمت ال جی ایکس پاور 2

به نظر می‌رسد ال جی تصمیم گرفته پیش از ارسال گوشی موبایل ایکس پاور 2 به سراسر جهان، بازخورد کاربران کشور خود از باتری غول‌اسای این دستگاه را مشاهده کند. همانطور که می‌دانید، مهمترین ویژگی این محصول ظرفیت باتری فوق‌العاده 4 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعتی آن است. گفتنی است علاوه بر کره جنوبی، ساکنین ایالات متحده آمریکا نیز زودتر از بقیه، گوشی موبایل ال جی ایکس پاور 2 را تحت اپراتورهای اصلی کشور خود دریافت خواهند کرد.

با در نظر گرفتن تمامی مشخصات سخت افزاری، قیمت ال جی ایکس پاور 2 بسیار عالی به نظر می‌رسد

ابن محصول ارزش خرید بالایی دارد، چرا که با وجود قیمت نه‌چندان بالای ال جی ایکس پاور 2 شاهد به کار رفتن یک صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ‌دی در کنار اندروید نوقا نسخه 7.0 در آن هستیم. دو مشخصه یاد شده در کنار یک باتری غول‌پیکر، بدون شک این گوشی موبایل را چند سر و گردن از دیگر میان‌رده‌های بازار بالاتر قرار می‌دهند. به گفته ال جی، کاربران ایکس پاور 2 با یک بار شارژ دستگاه می‌توانند کل آخر هفته به صورت مداوم از گوشی موبایل خود استفاده کنند.

قیمت ال جی ایکس پاور 2

به عنوان دیگر مشخصات سخت افزاری ارزشمند در برابر قیمت ال جی ایکس پاور 2 باید به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6750 با سرعت 1.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت افزایش به کمک کارت حافظه جانبی اشاره کنیم. اگر به دوربین گوشی موبایل نیز اهمیت زیادی می‌دهید، بدون شک تا زمان عرضه ال جی ایکس پاور 2 منتظر خواهید ماند. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی این دستگاه به قابلیتی با عنوان Zero Shutter Lag مجهز شده است، به این معنی که بین فشردن کلید شاتر و ثبت عکس هیچ فاصله زمانی وجود نخواهد داشت. دیگر مشخصه بسیار ارزشمند این گوشی موبایل در بخش عکس‌‌برداری، فلاش LED دوربین سلفی آن است که بسیاری از کاربران از وجود آن خوشحال خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*