هدایت پهپاد با سر توسط هدست DJI Goggles

تجربه هدایت پهپاد با حرکت سر توسط هدست DJI Goggles

شرکت DJI از هدست DJI Goggles خود برای هدایت پهپادهایی نظیر Mavid Pro تنها به لطف حرکت سر کاربران رونمایی کرد. قیمت این هدست واقعیت مجازی 449 دلار است.

سال گذشته کمپانی DJI همزمان با رونمایی از پهپاد “Mavid Pro” خود تیزری از یک هدست واقعیت مجازی را نیز برای حاضرین سالن به نمایش درآورد، حالا نوبت به آن رسیده تا این کمپانی اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه آن را منتشر کند. این هدست DJI Goggles نام گرفته است و می‌توانید از همین امروز آن را به قیمت 449 دلار پیش خرید کنید. لازم به ذکر است که فروش قطعی آن از اواخر ماه مه آغاز خواهد شد.

هدایت پهپاد با سر توسط هدست DJI Goggles

چه چیزی در مورد هدست DJI Goggles هیجان انگیز است؟

این هدست واقعیت مجازی به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی هر چه تمام، تنها با حرکت سر خود و کج شدن دوربین تعبیه شده بر روی آن بتوانید پهپادتان را هدایت کنید. درواقع شما وقتی سرتان را به سمت چپ و راست حرکت دهید، پهپاد نیز به همان جهت حرکت خواهد کرد. در این جا همچنین یک حالت خاص برای افراد تازه کار نیز وجود دارد که با فعال کردن آن، بدون انحراف از مسیر شما می‌توانید تاثیرپذیری کمتری را در چپ و راست کردن پهپاد داشته باشید.

هدایت پهپاد با سر توسط هدست DJI Goggles

هدست DJI Goggles حاوی دو نمایشگر 5 اینچی با وضوح 1920×1080 پیکسل برای هر چشم شما، یک پد لمسی برای ناوبری آسان در منو، یک جک هدفون، اسلات کارت میکرو اس دی، درگاه‌های HDMI و میکرو USB و همچنین یک باتری 9440 میلی‌آمپرساعتی با عمری معادل 6 ساعت است. این هدست سه حالت دید مختلف شامل رزولوشن 720p در نرخ 60 فریم بر ثانیه، رزولوشن 720p در نرخ 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p در نرخ 30 فریم بر ثانیه را به کاربران خود ارائه خواهد کرد.

شما قادر خواهید بود توسط این هدست واقعیت مجازی پهپاد Mavic Pro، Phantom 4 و پهپهادهای سری Inspire شرکت DJI را هدایت کنید. کمترین نرخ تاخیر 10 میلی ثانیه با پهپاد Mavoc Pro و رزولوشن 720p در نرخ 60 فریم بر ثانیه است و آن می‌تواند تا 190 میلی ثانیه افزایش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*