گوشی گلکسی نوت 8

احتمال معرفی گوشی گلکسی نوت 8 در نمایشگاه ایفا 2017

بعد از مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) بسیاری از کارشناسان از عدم عرضه نسل جدید این اسمارت فون خبر دادند. اما اوایل بهمن ماه بود که یکی از مدیران سامسونگ، برنامه‌های این شرکت برای عرضه گوشی گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) را تایید کرد. پس از گذشت چند ماه، حالا مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی ایفا، ینس هیتکر (Jens Heithecker) طی کنفرانسی خبری در لیسبون، برلین را محلی مناسب برای معرفی این دستگاه محبوب اعلام کرده است.

اگر به یاد داشته باشید، سامسونگ تمام گوشی های سری گلکسی نوت را در ماه سپتامبر و یک یا دو روز پیش از نمایشگاه سالانه برلین معرفی می‌کرد؛ اما با توسعه گلکسی نوت 5 مدیران تصمیم گرفتند تا این گوشی های محبوب را یک ماه زودتر، در آگوست و شهر نیویورک پیش روی کاربران قرار دهند. ولی حالا هیتکر از تمایل خود به معرفی محصول جدید کره‌ای‌ها در نمایشگاه امسال سخن گفته است.

علاوه بر این، وی اعلام کرد که در نمایشگاه امسال، سامسونگ بزرگ‌ترین کنفرانس را میان دیگر شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی خواهد داشت. هرچند، هنوز برنامه‌های سامسونگ برای معرفی گوشی گلکسی نوت 8 در این نمایشگاه مشخص نشده است و حتی احتمال رونمایی از گجت های پوشیدنی یا تلویزیون‌های هوشمند نیز وجود دارد.

متاسفانه اطلاعات چندانی در رابطه گلکسی نوت 8 در دست نیست و ما تنها می‌دانیم که مثل همیشه، اندازه آن از پرچمداران سری گلکسی اس بزرگ‌تر خواهد بود. برخی شایعات موجود نیز از احتمال تجهیز این گوشی به دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش اصلی خبر دارند.

نمایشگاه ایفا 2017 از یکم تا ششم سپتامبر (دهم تا پانزدهم شهریور) در شهر برلین برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*