گوشی گوگل پیکسل

احتمال عرضه سه گوشی گوگل پیکسل مجهز به اسنپدراگون 835 در سال جاری

احتمالا امسال 3 گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) عرضه خواهد شد که هر سه آنها از چیپست اسنپدراگون 835 قدرت خواهند گرفت و بالارده هستند.

با رونمایی کمپانی کوالکام از جدیدترین و بالارده‌ترین چیپست خود، اسنپدراگون 835 (Qualcomm Snapdragon 835) این دیگر تعجب برانگیز نیست که اغلب گوشی سازان اندرویدی آن را در به زیر قاب پرچمداران جدید خود بیاورند. در همین راستا نباید تعجب کنیم که کمپانی گوگل نیز به عنوان صاحب پلتفرم اندروید تصمیم بر به کار گیری این چیپست در زیر قاب نسل جدید گوشی پیکسل خود داشته باشد.

به نقل از یک گزارش جدید از سوی وب سایت آلمانی Winfuture.de و با اشاره به پروژه “Android Open Source” ظاهرا گوشی پیکسل امسال از چیپست اسنپدراگون 835 قدرت خواهد گرفت. نه تنها یک گوشی پیکسل در دست تولید است، بلکه دو گوشی دیگر نیز در کنار آن در مرحله طراحی و تولید هستند که هر سه آن‌ها قرار است از این چیپست و احتمالا با سرعت کلاک متفاوت بهره‌مند شوند.

اوایل امسال ما گزارش داده بودیم که کدنام دو گوشی گوگل پیکسل سال 2017 عبارت از Muskie و Walleye هستند. پس از آن، ماه گذشته نیز ما کدنام یک دیوایس جدیدتر به نام Taimen را نیز شنیدیم. در نظر داشته باشید که هر سه این دیوایس ها از نام موجودات آبزی برخوردار هستند. سال گذشته نیز کدنام دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL)، نام دو مدل ماهی بود.

هنوز اطلاعاتی از نسل جدید 2 گوشی گوگل پیکسل در دست نیست

ما هنوز مطمئن نیستیم که بین این سه دیوایس رویت شده، کدام ها نسل های جدید پیکسل و برادر بزرگتر آن هستند و همچنین دیوایس سوم چه نامی خواهد گرفت؛ اما آنچه که همین حالا می‌توانیم مهر تاییدی بر روی آن بزنیم، قدرت گرفتن هر سه آن‌ها از چیپست اسنپدراگون 835 است. البته برخی از منابع ادعا می‌کنند که ماسکی و والی مربوط به گوشی های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال هستند و تایمن نیز نسل جدید گوشی نکسوس 6 (Nexus 6) خواهد بود که چند سال پیش شاهد عرضه آن بودیم و از نمایشگری حتی بزرگتر از گوشی پیکسل XL برخوردار بود. همچنین احتمال می‌رود این دیوایس نسل جدید تبلت پیکسل سی (Pixel C) باشد که 2 سال پیش عرضه شده بود.

به نقل از آخرین گزارش‌ها، احتمالا بار دیگر اچ تی سی وظیفه‌ی تولید گوشی های پیکسل جدید شرکت گوگل را در سال جاری بر عهده خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*