آپدیت اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس زد و ایکس پرفورمنس منتشر شد

آپدیت اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس زد و ایکس پرفورمنس منتشر شد

ساعاتی پیش، آپدیت اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) و اکسپریا ایکس پرفورمنس (Sony Xperia X Performance) از سوی کمپانی ژاپنی سونی منتشر شد.

این به روزرسانی جدید، بیلدنامبر اکسپریا XZ و اکسپریا XZ Performance را به 2.199.آ.41.2 تغییر داده و سیستم عامل گوشی ها را نیز به اندروید 7.1.1 ارتقا می‌دهد. آپدیت اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس زد و ایکس پرفورمنس علاوه بر این تغییرات، شامل آخرین بسته امنیتی اندروید (پچ ماه آوریل 2017) برای این محصولات نیز هست.

آپدیت اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس زد و ایکس پرفورمنس منتشر شد

آپدیت اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس زد و ایکس پرفورمنس به صورت OTA عرضه شده است

به دلیل اینکه بروزرسانی به صورت OTA عرضه شده، ممکن است با توجه به موقعیت مکانی کاربران، زمان دریافت نوتیفیکیشن آپدیت متفاوت باشد. در هر صورت، اگر شما نیز صاحب یکی از این موبایل های سونی هستید، می‌توانید از منوی تنظیمات، وضعیت عرضه آپدیت اندروید 7.1.1 را برای اسمارت فون خود بررسی کنید.

اکسپریا ایکس زد و ایکس پرفورمنس اولین محصولات سال گذشته سونی هستند که آخرین نسخه از اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کنند. این قطعا خبری خوب برای طرفداران این برند محسوب می‌شود و این امید را در دیگر کاربران به وجود می‌آورد که نرم افزار محصولات قدیمی‌تر این کمپانی نیز از سوی شرکت سازنده پشتیبانی شوند.

بنا به قول سونی، کاربران خانواده ایکس زد 5 (Xperia XZ5) نیز حداکثر 6 هفته پس از XZ و XZ Performance این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*