گوشی هواوی وای 3 مدل 2017

نخستین تصاویر گوشی هواوی وای 3 مدل 2017 لو رفت

روز گذشته شاهد درز نخستین تصاویر از گوشی هواوی وای 3 مدل 2017 (Huawei Y3 2017) در فضای مجازی بودیم که شکل ظاهری آن را به خوبی نشان می‌دهند.

بر اساس تصاویری که وب‌سایت “Slashleaks” از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا منتشر کرده است، خبری از کلید فیزیکی هوم یا کلیدهای حساس به لمس در بخش جلویی مدل 2017 گوشی هواوی وای 3 نبوده و دکمه‌های کنترلی در صفحه نمایش اصلی و رابط کاربری دستگاه تعبیه شده‌اند. با نگاه به طول و عرض این گوشی جدید نیز انتظار می‌رود اندازه صفحه نمایش آن بزرگ‌تر از گوشی 4.5 اینچی و بسیار ارزان‌قیمت هواوی وای 3 دو (Huawei Y3 II) باشد.

گوشی هواوی وای 3 مدل 2017

در بخش پشتی گوشی هواوی Y3 مدل 2017، اسپیکری دایره‌ای کنار دوربین اصلی و فلاش ال دی ای قرار گرفته است که نمونه چنین آرایشی را در محصولات قبلی این شرکت چینی دیده بودیم. همچنین با جدا کردن پنل پشتی، امکان قرار دادن دو میکرو سیم کارت و یک کارت حافظه در خشاب‌های جداگانه برای مدل‌های CRO-U00 و CRO-L22 وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد سازندگان در حال توسعه نسخه دیگری از این گوشی با شماره مدل CRO-L02 هستند که تنها از یک نانو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. در نهایت، جک هدفون نیز در بخش بالایی و پورت میکرو یو اس بی نیز در بخش پایینی دستگاه تعبیه شده‌اند.

گوشی هواوی وای 3 مدل 2017

متاسفانه اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت نهایی این گوشی در دست نیست؛ با این حال نباید زمان زیادی تا معرفی گوشی جدید هواوی باقی مانده باشد.

عکس های گوشی هواوی وای 3 مدل 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*