شرایط فروش خودروهای دی اس

شرایط فروش خودروهای دی اس در سال 96 اعلام شد

شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی برند DS فرانسه، شرایط فروش خودروهای دی اس را با تخفیف ویژه نقدی و تسهیلات بیشتر در سال 1396 اعلام کرد.

شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات DS فرانسه، شرایط فروش خودروهای دی اس را همراه با تخفیفات ویژه نقدی و تسهیلات بیشتر با بازپرداخت بدون بهره در سال 1396 اعلام کرد. بر این اساس، برای 5 محصول این برند از 4 تا 7 میلیون تومان تخفیف نقدی در نظر گرفته شده است. همچنین موعد تحویل خودروها بسته به انتخاب شیوه پرداخت 15، 30 و یا 60 روزه است. برای متقاضیان تحویل 60 روزه محصولات دی اس، 21 درصد سود مشارکت تعیین شده است.

در شرایط فروش خودروهای دی اس برای سال 96، مدل هاچ بک DS 3 ارزان‌ترین مدل این برند است که با قیمت 135 میلیون و 400 هزار تومان با احتساب 4 میلیون تومان تخفیف نقدی به فروش می‌رسد. تنها خودروی سدان این برند پریمیوم فرانسوی نیز مدل دی اس 5LS است که با احتساب تخفیف با قیمت نقدی 188 میلیون و 700 هزار تومان عرضه خواهد شد.

شرایط فروش خودروهای دی اس

DS 3

شرکت آرین موتور در بخش فروش اقساطی، پیشنهادهای ویژه‌ای را برای مشتریان ارائه داده است. در این شرایط، تسهیلات 52 تا 95 میلیون تومانی برای 5 محصول دی اس در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که بازپرداخت آن طی اقساط 12 تا 18 ماهه بدون بهره و با مبلغ ماهیانه 2 میلیون و 600 هزار تا 6 میلیون و 700 هزار تومان صورت می‌گیرد.

شرایط فروش خودروهای دی اس در سال 1396

  • کلیه قیمت‌ها بر حسب واحد پولی تومان است.
  • بیمه شخص ثالث سال اول بر عهده شرکت است.
  • موعدهای تحویل خودرو بر اساس شرایط فروش به صورت جدول مشخص شده است و قراردادهای مورد استفاده نیز به صورت فرمت سیستمی قابل ارائه خواهد بود.
  • متقاضیان خرید خودرو مکلف هستند که کلیه وجوه مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط به نام و به حساب بانکی شرکت آرین موتور تابان واریز کنند. در صورت عدم رعایت مورد فوق، شرکت آرین موتور هیچ‌گونه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
  • در کلیه شرایط فروش، سود تاخیر متناسب با نوع قرارداد در نظر گرفته شده است.
  • در شرایط فروش اعتباری و اقساطی بدون کارمزد، تاریخ اولین چک اقساط مشتری، 30 روز پس از تاریخ تخمینی تحویل است. البته امکان پرداخت چک‌های اقساطی به صورت دو ماه یک بار مشروط به تاریخ اولین چک دو ماهه 30 روز پس از تاریخ تخمینی، میسر خواهد بود.
  • تغییرات مالیات بر ارزش افزوده به نرخ مصوب ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمان تحویل خودرو محاسبه و دریافت خواهد شد.
  • مبلغ بیمه بدنه دوره اقساط قبل از تحویل خودرو محاسبه و دریافت خواهد شد.
  • امکان دریافت 12 چک به فاصله 2 ماه یکبار برای شرایط اقساطی 24 ماهه وجود دارد.

شرایط فروش نقدی

شرایط فروش خودروهای دی اسشرایط فروش اقساطی

شرایط فروش خودروهای دی اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*