کامپیوتر های بدون کیس ایسر

نسل جدید کامپیوتر های بدون کیس ایسر رسما معرفی شد

بعد از معرفی لپ تاپ های جدید سری Aspire، شب گذشته دو مدل جدید از کامپیوتر های بدون کیس ایسر نیز با طراحی فوق‌العاده باریک معرفی شدند.

کامپیوتر های بدون کیس جدید ایسر شامل دو مدل Acer Aspire U27 و Aspire Z24 شده و می‌توانند رقیبی جدی برای سرفیس استودیو (Microsoft Surface Studio) باشند.

همان‌طور که احتمالا حدس می‌زنید، Aspire U27 نسخه گران‌تر این کامپیوتر ها است که با داشتن صفحه نمایشی 27 اینچی و فول اچ دی، پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود. به علاوه، این دستگاه با بدنه‌ای بسیار باریک طراحی شده و سیستم خنک‌کنندگی جدید ایسر موسوم به “LiquidLoop” نیز آن را به کامپیوتری منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

ما نسبت به استفاده از سیستم خلاقانه و بدون فن LiquidLoop در کامپیوتر های بدون کیس خود بسیار هیجان‌زده هستیم. در واقع بهره‌گیری از این سیستم جدید، امکان کاهش ضخامت Aspire U27 و طراحی منحصر به فرد آن را (که سبب دریافت جایزه شده) فراهم می‌کند. ما امیدواریم این محصول جدید همانند دیگر وسایل دکور خانه، بدرخشد؛ البته نه آن‌قدر که حواس شما را پرت کند.

در حقیقت در این سیستم جدید خبری از فن نیست و گرمای اضافی بدون هیچ سر و صدایی به بیرون هدایت می‌شود. هرچند، هنوز این سیستم توسط کسی آزمایش نشده و صحبت‌های این مدیر ارشد، جف لی (Jeff Lee)، بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند.

Aspire Z24 مدل دوم از کامپیوتر های بدون کیس ایسر است که به صفحه نمایشی 24 اینچی مجهز شده و خوشبختانه از درایو نوری و کارت گرافیک GeForce 940MX نیز پشتیبانی می‌کند.

749 یورو، قیمت پایه کامپیوتر های بدون کیس ایسر

آل این وان های جدید ایسر قرار است همراه با ویندوز 10 (احتمالا نسخه Creators Update) و قابلیت اضافی “BlueLightShield” که با کاهش نور آبی از آسیب دیدن چشم جلوگیری می‌کند، روانه بازار شوند. البته در ویندوز 10، سیستمی اختصاصی با نام “Night Light” نیز وجود دارد که در تاریکی شب، نور آبی را کاهش می‌دهد. به هر صورت ترکیب این دو جالب خواهد بود.

کامپیوتر های Aspire U27 و Aspire Z24 قرار است از ژوئن (خرداد) به ترتیب با قیمت‌های پایه 749 و 1299 یورو در اروپا، خاورمیانه و آفریقا به فروش رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*